Dienas ziņas

Nodibina Pierīgas pašvaldību apvienību

Dienas ziņas

Iecavā pieaug interese par ēku siltināšanu

Ceļa remontdarbi rada neērtības

Neapmierinātība ar satiksmes organizāciju ceļu remonta laikā Medumos; būvnieki vaino šoferus

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem.

Viens no pēdējiem ceļa rekonstrukcijas posmiem pašlaik ir no Lietuvas robežas līdz Medumiem. Šo ceļa posmu ik dienas mēro simtiem vieglo un kravas auto. Pārstāvji no uzņēmuma “Latvijas Valsts ceļi” skaidro, ka ceļa posmu uz remontdarbu laiku slēgt nav vajadzības, taču situācija uz ceļa pierāda pretējo.

Jau pierasts, ka autovadītāji, apdraudot savu un citu dzīvību, neievēro ceļu satiksmes noteikumus. Arī šajā ceļu posmā no Medumiem līdz Lietuvas robežai septiņu kilometru garumā nepacietīgākie šoferi spiež gāzi grīdā un pie sarkanās gaismas turpina braukt – pat neievērojot, ka tiek filmēti.

Ar nepacietīgajiem šoferiem vēl var cīnīties, iesaistot policiju, stāsta Medumu pagasta pārvaldes vadītājs, taču ik dienas pie viņa ierodas vietējie iedzīvotāji ar jaunām sūdzībām – uz ceļa uzstādītie luksofori nedarbojas, vienlaicīgi no abām pusēm degot zaļā vai sarkanā gaisma. Arī izgriezties nav kur, ceļš ir šaurs un ar stāvām nogāzēm.

Vēl pirms projekta apstiprināšanas Medumu pagasta vadātājs Nikolajs Poltavecs aicināja „Latvijas valsts ceļu” pārstāvjus izveidot apvedceļu, jo ilgstoši remontdarbi radīs neērtības, tomēr lūgums netika uzklausīts, un rezultātā situācija uz ceļa nav no drošākajām.

Sazinoties ar remontdarbu veicēju uzņēmuma "Binders" projekta vadītāju Andreju Lindi, saņēmām intervijas atteikumu. Elektroniskā formā uz jautājumiem atbildēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciāliste Vita Noriņa.

“Satiksmes organizācijas plāns remontdarbu laikā  minētajā objektā neparedz apbraucamo ceļu izmantošanu. Arī no pasūtītāja līdz šim neesam saņēmuši aizrādījumus par pieļautām nepilnībām satiksmes organizācijā,” raksta Noriņa.

„Ja autovadītāji precīzi ievērotu šajā posmā noteikto ātruma ierobežojumu – 50 km/h un tikpat precīzi brauktu, atbilstoši luksofora signāliem, tad nerastos iespaids, ka satiksmi regulējošie luksofori vienlaicīgi abos posma galos rāda vienādu signālu. Ja tā būtu, objektā darbus veikt vienkārši nebūtu iespējams. Pietiek pāris neapzinīgiem šoferiem iebraukt remonta zonā, degot sarkanajam signālam, kā tiek izjaukta satiksmes sistēma jau tā  šaurajos, sarežģītajos apstākļos. Būvnieku novērojumi liecina, ka šādu “steidzīgu” šoferu remonta zonā  diemžēl ir ļoti daudz,” uzsver Noriņa.

Vēstules turpinājumā Noriņa gan piekrīt, ka konkrēti šis objekts ir īpaši sarežģīts arī tāpēc, ka atrodas purvainā apvidū un lietus laikā cietā pamatne pazūd dubļos.

Plānots, ka būvdarbi ilgs līdz 2016.gada jūlijam. Novembra beigās vai decembra sākumā iespējams remontdarbus pārtraukt un atsākt pavasarī.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti