Pusdiena

Demokrātu partija mudina izvērtēt Trampa izvēli par labu znotam padomnieka amatā

Pusdiena

Eiropas komisārs Etingers spiests atvainoties par saviem izteikumiem

Multfilmas par pieturu rādītājiem Rīgas Satiksme sola pārvērst mēneša beigās

Multfilmas Rīgas sabiedriskajā transportā par pieturu rādītājiem sola pārvērst mēneša beigās

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Daudzu pasažieru interesi un arī neapmierinātību raisījusi uzņēmuma "Rīgas satiksme" rīcība, galvaspilsētas sabiedriskajā transportā izvietojot virkni monitoru, kuros rāda multfilmu fragmentus un reklāmas. Multfilmas Rīgas sabiedriskajā transportā par pieturu rādītājiem "Rīgas satiksme" sola pārvērst mēneša beigās.

Gada nogalē veiktie it kā uzlabojumi ir daļa no gandrīz 16 miljonu eiro vērta projekta, ko Rīgas sabiedriskajā transportā solīja īstenot jau pirms vairākiem gadiem, bet kas arvien kavējas.

Pērnā gada nogalē pat vecākajos Rīgas sabiedriskā transporta braucamajos, kuros nav pieturu rādītāju, uzlikti četri monitori, kuros pamīšus redzamas "Rīgas satiksmes" pašreklāmas, kā arī multfilmu epizodes. Pieturvietās uzrunātie pasažieri atzīst, ka izmaiņas sabiedriskajā transportā ir pamanījuši.

"Tur visu laiku viens un tas pats atkārtojas. Ja tāds ekrāns ir, tad būtu vēlams to mainīt un aktualizēt," norāda "Rīgas satiksmes" pasažiere.

Kāds pasažieris, uzrunāts, vai ieguvis vērtīgu informāciju no šiem ekrāniem, atzīst, ka viņu vairāk interesē nākamās pieturas, nevis reklāmas un multfilmas.

Uzņēmuma "Rīgas satiksme" pārstāvis Viktors Zaķis skaidro, ka transportlīdzekļu monitoru lietai ir pasena vēsture. Jau iepērkot jaunākos braucamos, bijusi prasība, lai tajos būtu ekrāni, kuros pasažieri redz katru nākamo pieturvietu. Tā kā pieturas "Rīgas satiksmes" ieskatā nav jārāda visu laiku, informācija mijusies ar ziņām par biļešu veidiem, aicinājumiem pasažieriem būt pieklājīgiem un citu.

Taču monitoru lieta attīstījusies, jo "Rīgas satiksmei" izveidots meitasuzņēmums "Rīgas acs", kam viens no uzdevumiem esot gādāt par pasažieru informētību.

Tad nu teju 16 miljonu eiro vērtā projektā izlemts visos transportlīdzekļos ekrānu skaitu dubultot.

"Viens monitors būs tikai pieturvietām un otrā monitorā mīsies "Rīgas satiksmes" sagatavotā informācija par pasažieriem svarīgām ziņām ar reklāmām un citu informāciju ar mērķi, ka nauda tiks atpelnīta atpakaļ par monitora uzturi, iegādi un visām drošības lietām, kas saistītas ar "Rīgas satiksmi". Šobrīd mēs esam tādā posmā, ka monitori, kas ir salikti blakus, tiek testēti un monitora sistēma tiek salāgota un bieži vien monitoros, kur būtu jārāda pieturvietu ķēde, nerādās, bet rādās multfilmas un "Rīgas satiksmes" informācija. Tā tiešām ir sistēmas salāgošana. Un tam būtu jānotiek tuvāko mēnešu laikā," stāsta "Rīgas satiksmes" pārstāvis Zaķis.

Par projekta ieviešanu atbildīgajā kompānijā "Rīgas acs" nemana rosību, lai 16 miljonu eiro vērtā projekta monitorus sakārtotu drīzāk.

Birojā nav ne tikai valdes priekšsēdētājas Anitas Ārgales, kura ir slima, bet arī viena no valdes locekļiem, kurš devies atvaļinājumā. Sazvanīt izdodas "Rīgas acs" valdes locekli Guntaru Zeipi.

"Multeņu rādīšana nav saistīta ar testēšanu, tas vairāk saistīts ar maršrutu tīklu, kā tā strādā - vai pieturas rādītu pareizi. Šie testi pašlaik notiek, bet tuvojas beigām. [Drīz] pārslēgsim kreisās puses monitorus uz pieturvietu informāciju," stāsta Zeipis, piebilstot, ka tas notikšot šomēnes.

Uzņēmums "Rīgas acs" pastāv piecarpus gadu, bet deklarēto mērķi par tāda sabiedriskā transporta nodrošināšanu Rīgā, kas ērtību, drošības un ātruma ziņā pārliecinoši spēs konkurēt ar pārvietošanos automašīnā, vēl nav īstenojusi. Kompānija gadā apgroza ap 750 tūkstošiem eiro un algo sešus darbiniekus. Vairāk par 200 tūkstošiem eiro izlietoti algās, bet atlikusī daļa tērēta aizņēmuma procentu nomaksai, liecina "Lursoft" dati. "Rīgas acs" akciju sabiedrībai "Danske bank" devusi ķīlu 20,5 miljonu eiro vērtībā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti