Tas ļāva biroja speciālistiem uzsākt papildu pārbaudes uz aizdomu pamata par to, ka politiskie spēki nedeklarēja aģitācijas izmaksas. KNAB Politisko organizāciju finansēšanas kontroles nodaļas vadītāja Amīlija Raituma aicina iedzīvotājus ar lietotnes palīdzību ziņot par jebkādu priekšvēlēšanu aģitāciju, kuras saturs varētu būt apmaksāts. Īpašs uzsvars tiek likts uz politisko reklāmu sociālajos tīklos.
"Tas ir vēl viens efektīvs veids, lai monitorētu priekšvēlēšanu aktivitātes. Ja mēs runājam par sociālajiem tīkliem, kas šogad ir aktīvi izmantotas,
grūti nominotorēt visas tās aktivitātes un pārliecināties, ka partijas un tā saucamās trešās personas deklarē visus tos izdevumus, apmaksājot aģitāciju sociālajos tīklos.
Jo savlaicīgāk zināsim par aktivitātēm no partiju puses, jo ātrāk var būt rezultāti par iespējamiem pārkāpumiem un iespējām tos novērst.”