Pirmais strīds noticis starp patērētāju un pārdevēju saistībā ar iegādātu mobilo tālruni. Tas sācies, kad pēc problēmu konstatēšanas “Wi-Fi” un “Bluetooth” savienojumos un traucējumiem tālruņa darbībā patērētājs vērsies pie pārdevēja, lai tie tiek novērsti.
Pārdevēja autorizētais servisa centrs savā slēdzienā tomēr secinājis, ka ražotāja garantija nav spēkā, jo ir konstatēts mehānisks bojājums korpusa zonā. Mobilā telefona īpašnieks vērsies pie cita servisa centra, kas pierādījis, ka tomēr ražotājs ir tas, kurš mobilajam tālrunim radījis defektu. Tāpēc īpašnieks atkārtoti vērsies pie pārdevēja, lai tas vai nu novērš defektu, vai maina preci. Pārdevējs atkal atteicis, nemaz nepārbaudot, vai defekts ir radies mehāniskā bojājuma dēļ.
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, patērētājs bija tiesīgs prasīt novērst mobilā tālruņa defektus, savukārt pārdevējam bija jāsniedz patērētājam pamatota atbilde uz to, kāds ir defekta cēlonis. Pārdevējam bija arī tiesības un atkārtota iespēja veikt pārbaudi, lai noskaidrotu sakaru starp servisa centra konstatēto defektu un autorizētā servisa centra konstatēto mehānisko bojājumu, bet patērētājs varēja vērsties pie jebkura speciālista konkrētā jomā pēc savas izvēles, lai saņemtu atzinumu vai konsultāciju, secināja komisija.
2016. gada 12. decembrī komisija lēma, ka pārdevējam jāveic mobilā tālruņa maiņa pret līguma noteikumiem atbilstošu mobilo tālruni.
Savukārt otrs strīds sācies ar to, ka patērētājs interneta veikalā pasūtīja krēslus, par tiem samaksāja, bet tie netika piegādāti. Pēc trim mēnešiem patērētājs nosūtīja elektroniskā pasta vēstuli pakalpojuma sniedzējam un pieprasīja atmaksāt samaksāto naudas summu, pēc diviem mēnešiem patērētājs jau sūtījis pirmstiesas brīdinājumu. Ne uz vienu no vēstulēm pārdevējs nav atbildējis, kā arī naudas summu par krēsliem nav atmaksājis.
Komisija norāda, ka pēc likuma pakalpojuma sniedzējam bija jāpiegādā patērētājam krēsli mēneša laikā, tāpēc 2016.gada 13.decembrī tā nolēma, ka pakalpojuma sniedzējam jāatmaksā patērētājam samaksātā naudas summa par pasūtītiem, bet nepiegādātiem krēsliem.