Matīss atzina, ka Latvijā autoceļi sabrūk ātrāk, nekā notiek to atjaunošana. Īpaši slikta situācija ir uz vietējās nozīmes ceļiem, kas tiek laboti "ugunsdzēšanas režīmā".
Pirmām kārtām, Latvijā būtiski sakārtot galvenos ceļus, kas jau esot izdarīts par 70%. Tiek strādāts arī pie reģionālo ceļu uzlabošanas.
Mērķis līdz 2020.gadam ir sakārtot visus galvenos un reģionālos ceļus. Citādāka gan situācija ir ar vietējiem ceļiem, jo nav paredzēti līdzekļi „katram lauku ceļam”, atzina ministrs.
Ziņots, ka ceļu sakārtošanai 2014.-2020.gada plānošanas periodā no Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda līdzekļiem paredzēti 218 miljoni eiro. Par šiem līdzekļiem paredzēts pārbūvēt 345 km valsts galveno autoceļu, kas atrodas TEN-T autoceļu tīklā.