Precizēto informatīvo ziņojumu par valsts autoceļu finansēšanas modeli paredzēts skatīt Ministru kabinetā kā jaunās politikas iniciatīvas 2014.-2016.gadam. Finansēšanas modeļa projekts paredz, ka ceļiem tiktu novirzīts transporta līdzekļa ekspluatācijas nodoklis 100% apmērā un no 2014.gada noteikta daļa no akcīzes nodokļa naftas produktiem. Tas līdz 2020.gadam pakāpeniski pieaugtu no 20% līdz 80%.
SM Autosatiksmes departamenta direktors Andris Lubāns pēc piedalīšanās valdību veidojošo partiju koalīcijas padomes sēdē pastāstīja, ka par autoceļa posmu Cēsis-Vecpiebalga-Madona premjeram iesniegta precīza informācija par īstermiņa plāniem, kā arī par to, kādas ir cerības tālākā nākotnē šo ceļu rekonstruēt pilnībā, lai tas apmierinātu iedzīvotāju vajadzības.
Taujāts, vai ir cerības apmierināt iedzīvotāju vajadzību pēc ceļa, Lubāns norādīja: „Tādas cerības ir noteikti. Attiecībā uz šo ceļa posmu tas ir iekļauts nākamajā plānošanas periodā ar Eiropas līdzfinansējumu rekonstruējamo ceļu posmā. Tajā pašā laikā jāapzinās, ka rekonstruējamā ceļa kopgarums ir teju 60 kilometri. Tas nozīmē, ka pēc pašreizējām izmaksām tas ir praktiski viss Latvijas ceļiem atvēlētais gada budžets.”