„Rīgas satiksmes” pārstāvis Viktors Zaķis Latvijas Radio pastāstīja, ka daļa „melnajā sarakstā” nepamatoti iekļauto klientu vērsās uzņēmumā un bez maksas samainīja savas kartes, bet uzņēmums nolēma visiem bloķēto karšu īpašniekiem kā kompensāciju par neērtībām piedāvāt bezmaksas mēneša biļeti vai 20 braucienu biļeti minibusā.
Klientus, kuri jau samainīja savas kartes, uzņēmums informēja par iespēju saņemt kompensāciju, savukārt tie, kuri tagad mainīs savas bloķētās kartes, uzreiz klienta centrā saņems piedāvājumu izvēlēties vienu vai otru kompensācijas veidu, pastāstīja Zaķis.
Viņš skaidroja, ka tehniska kļūda radās, jo uzņēmums regulāri pārskata datu bāzes, lai pārliecinātos, ka karšu īpašnieki aizvien ir rīdzinieki, un „bijusi nobīde programmatūrā”, kas „paķērusi līdzi cilvēkus, kurus nevajadzēja paķert līdzi” un nobloķēja viņu rīdzinieku kartes.
Jau vēstīts, ka, pārskatot rīdzinieku karšu sarakstu un cenšoties no tā izslēgt Rīgā vairs nedeklarēto kartes, „Rīgas satiksme” kļūdas dēļ bloķēja arī daļu deklarēto iedzīvotāju karšu. Uzņēmumā jau vērsušies nedaudz vairāk kā simt kļūdas skartu iedzīvotāju. Viņiem bez maksas izgatavoja jaunas rīdzinieku kartes un nu pienāksies arī kompensācija. Cik daudz cilvēku kļūda skārusi, pagaidām vēl nav zināms.