Viņa atzina, ka NEPLP sadarbībā ar Valsts policiju pērn rudenī rūpīgi vērtēja nelegālo programmu retranslāciju – to, vai kabeļoperatori ir saņēmuši atļauju retranslēt dažadus kanālus. Sekoja virkne sankciju gan no NEPLP, gan no policijas puses.
Līdz ar šīm kontrolēm raidorganizācijas uz programmu retranslāciju sāka raudzīties nopietnāk. "Tie ierobežojumi ir, un es domāju, ka [šīs lietas] lēnām tiek sakārtotas," teica Ķezbere.
Tāpat, ņemot vērā, ka aizvadītais gads bija pašvaldību vēlēšanu gads, samērā bieži konstatēta slēptā reklāma. Bijusi arī virkne pārkāpumu produktu izvietošanas reklāmās pārsvarā televīzijās.
Jautāta, vai elektronisko mediju vēlme parādīt slēpto, nepamanāmo reklāmu kļūst spēcīgāka, Ķezbere teica, ka vērojama tendence vairāk izmantot sponsoru norādes raidījuma laikā. Mazāk ir reklāmu rullīšu reklāmas blokos.
"Ļoti daudz ļaužu tomēr raidījumus skatās pārtinot, skatās ar laika nobīdi. Tad šī paužu reklāma pazūd. Bet jārunā jau ir arī par reklāmas tirgu. Nav mums tas tik liels, kā gribētos, lai izdzīvotu visi mediji un lai varētu ražot normālas programmas. Protams, tas ir jautājums par sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus, kas, mēs uzskatām, ir ļoti būtiski un kas ir vajadzīgs," sacīja NEPLP vadītāja.
Pērn NEPLP pieņēmis kopumā 27 lēmumus dažādu pārkāpumu lietās.