Dienas ziņas

ES ļaus ieceļot 15 trešo valstu pilsoņiem

Dienas ziņas

Dienas ziņas

Medemciema krustojums bez kreisajiem pagriezieniem

Medemciema krustojums bez kreisajiem pagriezieniem; līgums par tuneļa izbūvi kavējas

Neraugoties uz iedzīvotāju protestiem, bīstamajā Medemciema krustojumā kreisie pagriezieni vairs nav atļauti. Iedzīvotāji gan uzskata, ka nokļūšana mājās tagad kļuvusi bīstamāka. Savukārt līguma parakstīšana par tuneļa būvniecību, kas apmierinātu visas puses, joprojām kavējas.      

Paaugstinot satiksmes drošību, krustojumā ar Medemciemu uz šosejas A8 uzņēmums “Latvijas Valsts ceīi” (LVC) izvietojis barjeras, tādejādi slēdzot kreisos pagriezienus.

Lai nokļūtu Medemciemā no Rīgas puses, tagad autovadītājiem nākas mērot papildus apmēram septiņus kilometrus.

“Mēs veicām aptauju, un viennozīmīgi cilvēki 2-3 reizes turpu šurpu braukā. Pieņemsim, ka jums ir operatīvā līzinga mašīna, kas mūsu valstī nav aizliegts, tad tie ir 30 centi par kilometru. Nu tad rēķiniet, cik jums sanāk. Tie ir apmēram 200 eiro uz vienu mašīnu mēnesī,” neapmierinātības iemeslus minēja Medemciema iedzīvotājs Reno Brinķis.

Vēl vairāk par izmaksām Medemciema autovadītājus satrauc drošība. Viņuprāt,  pareizs lēmums bijis slēgt kreiso pagriezienu virzienā uz Jelgavu, neraugoties uz to, ka arī jaunā apgriešanās vieta, viņuprāt, tāds kreisais pagrieziens vien esot.

Tomēr nekādā gadījumā nevarot teikt, ka, izmantojot viaduktu, nokļūšana Medemciemā no Rīgas ir drošāka, uzskata iedzīvotāji.

“Šeit bija viens saskarsmes punkts, tad tur ir divi ātrgaitas ceļi. Tu griezies un šeit tajā saliņā tu jūties droši pastāvi, pagaidi. Te jūties diezgan droši, bet tur ir traki, nobraucot lejā,” situāciju skaidroja Medemciema iedzīvotāja Tatjana Apanasova.

To pierādot arī tas, ka tikai desmit dienas pēc kreisā pagrieziena slēgšanas uz divlīmeņu pārvada noticis satiksmes negadījums, kurā iesaistīta kāda Medemciema iedzīvotāja.

“Vislabākais un veiksmīgākais risinājums ir tunelis. To atzīst gan satiksmes ministrs, gan LVC, gan arī iedzīvotājiem tas būtu pieņemams risinājums, un par to mēs noteikti cīnīsimies,” sacīja Tatjana Apanasova.

Mutiska vienošanās par tuneļa būvi kopā ar pašvaldību bija panākta jau pagājušajā gadā, tomēr  ministrija nesteidzas neko uzsākt.

“Mēs jau esam nosūtījuši līguma projektu, ko mēs ar LVC esam saskaņojuši. Mēs viņu esam nosūtījuši 7. maijā,” sacīja Olaines novada domes priekšsēdētāja padomnieks Kristaps Kauliņš.

Ministrijas komunikācijas nodaļa skaidroja, ka ministrija pašlaik izvērtē Olaines novada piedāvājumu slēgt sadarbības līgumu, un tuvākajā laikā sniegs pašvaldībai atbildi.

Neizpratni raisa arī satiksmes drošības projektā izbūvētais gājēju celiņš no autobusu pieturas līdz tunelim, no kura tikai apmēram 1/3 daļa ir klāta ar bruģi.

Turklāt pēc lietavām izkļūt cauri tunelim nemaz nebija tik vienkārši. LVC skaidroja, ka šāda situācija esot tikai pēc lietavām, un nepieciešamības gadījumā iedzīvotājiem jāzvana uz bezmaksas informatīvo tālruni 8000 5555. Savukārt celiņš uz tuneli šobrīd labiekārtots posmā, kas atrodas uz valstij piederošas zemes, bet risinājumi tikšot meklēti.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti