Martā lielākajai daļai interneta portālu pieauga auditorija

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Gan kopējās statistikas topā, gan datos par apmeklējumu no mobilajām ierīcēm martā lielākā daļa topa vietņu piedzīvojušas auditorijas pieaugumu, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu "TOP 20". Kopējās statistikas un mobilo ierīču topā skaitliski lielākos "Real Users" pieaugumus uzrādījuši portāli "bb.lv" un "nra.lv", tikmēr datoru vietnēm tāpat kā pagājušajā gadā, sākoties gada ienākumu deklarāciju iesniegšanai, pievienojusies vietne "vid.gov.lv".

Kopējā statistika visās platformās

Salīdzinot ar gada īsāko mēnesi – februāri, martā lielākā daļa topa vietņu uzrādījušas apmeklējuma pieaugumu. Skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu martā uzrādījis ziņu portāls "bb.lv", kuru apmeklējuši par 68 000 vairāk lietotāju nekā februārī, sasniedzot 263 000 lielu auditoriju no visām ierīcēm un topā pakāpjoties par sešām pozīcijām. Tikmēr par 64 000 "Real Users" vairāk nekā iepriekš sasniedzis ziņu portāls "nra.lv" ar 420 000 lasītājiem martā, bet par 43 000 lietotājiem pieaugusi vietnes "santa.lv" auditorija, ko martā apmeklējuši 348 000 "Real Users". Līdzīgus auditorijas pieaugumus uzrādījuši ziņu portāli "la.lv" un "apollo.lv" – sasniedzot 620 000 lietotājus martā, "la.lv" auditorija pieaugusi par 30 000 "Real Users", kamēr "apollo.lv", lasītāju skaitam pieaugot par 27 000, pagājušajā mēnesī sasniedzis 599 000 "Real Users".

Marta kopējās statistikas topu atklāj portāls "delfi.lv" ar 857 000 lietotājiem no visām ierīcēm –  datoriem un mobilajām ierīcēm –  kopā, kas ir par 10 000 lietotājiem mazāk nekā februārī. Otrajā pozīcijā tāpat kā iepriekšējā mēnesī seko "inbox.lv" ar 757 000 lietotājiem, "Real Users" skaitam pieaugot par 8 000 lietotājiem, bet "Top 3" noslēdz "tvnet.lv" ar 704 000 "Real Users", martā sasniedzot par 11 000 lasītājiem mazāk.

Ar 695 000 lietotājiem ceturtajā pozīcijā ierindojas sabiedrisko mediju ziņu portāls "lsm.lv"

(-8 000 lietotāju), kam seko "jauns.lv" ar 659 000 lietotāju lielu auditoriju, kas martā pieaugusi par 18 000 "Real Users".

Martā starp divdesmit populārākajām vietnēm pēc pārtraukuma kopš pērnā gada janvāra atgriezies biznesa ziņu portāls "db.lv" ar 179 000 lietotājiem no visām ierīcēm kopā.

Apmeklējumi no datoriem

Datoru topa tendences iezīmē mēneša aktualitātes – ar 418 000 lietotājiem no datoriem martā, kad sākās gada ienākumu deklarāciju iesniegšana, topa septītajā pozīcijā ierindojas Valsts ieņēmumu dienesta vietne "vid.gov.lv". Tieši pirms gada – 2020. gada martā – vietne mēnesī no datoriem sasniedza gandrīz 470 000 lietotāju. Tikmēr pavasara brīvlaiks mācību iestādēs ietekmējis vairāku citu vietņu apmeklējumu. Par 55 000 lietotājiem martā sarukusi saziņas platformas "zoom.us" auditorija no datoriem, par 42 000 "Real Users" – vietnes "microsoft.com" apmeklējums, bet par 43 000 lietotājiem mazāk martā sasniegusi mācību platforma "e-klase.lv".

Tikmēr datoru topu jau nemainīgi atklāj "Google", kuras lietotāju skaits pagājušajā mēnesī sasniedzis 1 033 000 "Real Users" un ir pieaudzis par 66 000 lietotājiem, atgriežoties janvāra līmenī. Seko "youtube.com" ar 764 000 lietotājiem (-29 000 "Real Users") un "facebook.com" ar 692 000 "Real Users", lietotāju skaitam samazinoties par 14 000. Līdzīgi kā gada pirmajos divos mēnešos, arī martā ceturtajā pozīcijā ierindojas portāls "inbox.lv" ar 589 000 apmeklētājiem no datoriem, "Real Users" skaitam pieaugot par 22 000 lietotājiem, bet piektā apmeklētākā vietne no datoriem arī martā bija "delfi.lv" ar 552 000 lasītājiem (+10 000).

Martā topa vietnēm no datoriem pievienojas pašmāju ziņu portāls "la.lv" ar 265 000 "Real Users", bet ar 279 000 lietotājiem topā atgriežas "seb.lv".

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Mobilo ierīču topu martā atklāj "delfi.lv" ar 829 000 lietotājiem, kas ir par 17 000 "Real Users" mazāk nekā februārī. Seko "tvnet.lv" ar 678 000 "Real Users" (-11 000 lietotāju), bet

trešo pozīciju tāpat kā februārī saglabā ziņu portāls "lsm.lv" ar 626 000 lasītājiem (-4 000 lietotāju).

Ceturtajā pozīcijā ierindojas "jauns.lv" ar 613 000 "Real Users" no mobilajām ierīcēm, uzrādot pieaugumu par 16 000 lasītājiem, bet Top 5 noslēdz "apollo.lv" ar 561 000 lietotāju, martā auditorijai pieaugot par 22 000 "Real Users".

Līdzīgi kā kopējās statistikas topā, skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu no mobilajām ierīcēm martā uzrādījis ziņu portāls "nra.lv", kas sasniedzis par 57 000 "Real Users" vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Tāpat par 46 000 lasītājiem pieaugusi vietnes "bb.lv" auditorija, bet par 39 000 "Real Users" martā pieaudzis vietnes "santa.lv" apmeklējums

Tāpat kā kopējās statistikas topā, mobilo ierīču topa vietnēm martā pievienojies biznesa ziņu portāls "db.lv" ar 136 000 lietotājiem no mobilajām ierīcēm pagājušajā mēnesī.

 

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti