Banka nekad nezvana un nesūta klientiem e-pasta vēstules ar lūgumu izpaust klientu privātos datus (konta numuru, maksājumu kartes datus - kartes numuru un CVC kodu, kas atrodas kartes aizmugurē, kartes PIN kodu, internetbankas pieejas paroles, u.c.), nelūdz autorizēties internetbankā vai apstiprināt maksājumus.
"Luminor" banka aicina klientus būt piesardzīgiem un neizpaust informāciju par internetbankas pieeju vai maksājumu kartes datiem trešajām personām.
Tāpat "Luminor" aicina iedzīvotājus parūpēties par saviem tuviniekiem, īpaši senioriem, aicinot tos neatbildēt uz šiem krāpnieciskajiem zvaniem vai e-pastiem.
Ja tomēr ir aizdomas, ka notikusi krāpšana, nauda ir pārskaitīta krāpniekam vai maksājumu kartes, internetbankas dati ir nopludināti, pēc iespējas ātrāk par to jāziņo bankai. Arī tad, ja karte ir pazaudēta vai nonākusi nepareizajās rokās, nekavējoties tā jābloķē savā internetbankā vai zvanot bankai, uzsvēra Kronberga.
Ja radušās aizdomas, vai saņemtais zvans vai pieprasījums ir bijis no bankas, "Luminor" aicina pārliecināties par to, rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 1880 (+371 6717 1880).