LTV jaunajai valdei šogad jāpanāk 10% finansējuma pieaugums

Nacionālā radio un televīzijas padome (NEPLP) otrdien sēdē apstiprinājusi uzdevumus Latvijas Televīzijas (LTV) jaunajai valdei, informēja padomē. To vidū ir organizācijas pārmaiņu plāna īstenošana nolūkā palielināt sasniegto auditoriju un ziņu un informatīvo raidījumu apjomu. Tāpat dots uzdevums uzlabot LTV finanšu stāvokli, jau šogad panākot vismaz 10% finansējuma pieaugumu attiecībā pret 2012. gadu.

Nacionālā radio un televīzijas padome (NEPLP) otrdien sēdē apstiprinājusi uzdevumus Latvijas Televīzijas (LTV) jaunajai valdei. To vidū ir organizācijas pārmaiņu plāna īstenošana nolūkā palielināt sasniegto auditoriju un ziņu un informatīvo raidījumu apjomu. Tāpat dots uzdevums uzlabot LTV finanšu stāvokli un mērķtiecīgi strādāt pie LTV mārketinga.

LTV valdei noteikts uzdevums palielināt LTV abu kanālu (LTV1 un LTV7) sasniegto unikālo auditoriju līdz 37% jeb par vienu procentu vairāk nekā pērn, bet internetā – līdz 7% (100 tūkstoši jeb +2% pret 2012. gadu).

Savukārt līdz 65% pozitīva novērtējuma jāpieaug auditorijas apmierinātībai ar satura kvalitāti. Tas nozīmē par pieciem procentiem vairāk nekā 2012.gadā. Tāpat LTV valdei jau šogad ar efektīvu saimniecisko darbību jāpanāk vismaz 10% finansējuma pieaugums attiecībā pret 2012. gadu.

Par LTV atbildīgais NEPLP loceklis Gints Grūbe informēja, ka NEPLP formulējusi vairāk nekā 30 konkrētus uzdevumus jaunajai LTV valdei. „Šie uzdevumi ir ambiciozi un balstās aktīvas rīcības nepieciešamībā. NEPLP ir nospraudusi mērķus visās svarīgākajās LTV darbības jomās – gan sabiedriskā pasūtījuma izpildē, gan cilvēkresursu un organizācijas attīstībā, gan saimnieciskajā darbībā, gan LTV mārketingā,” norādīja Grūbe. Viņš arī uzsvēra, ka NEPLP plāno reāli kontrolēt uzdevumu izpildi un gatava aktīvi sadarboties ar LTV.

Satura plānošanas ziņā dots uzdevums palielināt ziņu apjomu par 2%, palielināt informatīvi dokumentālo, bērnu un jauniešu programmu, kā arī kultūras raidījumu piedāvājumu. Pakāpeniski palielināms arī neatkarīgo producentu radītā satura apjoms atbilstoši sabiedriskā pasūtījuma principiem.

Kā norāda NEPLP, jauno projektu uzsākšanā būs jāietver kvalitātes pārbaude - raidījuma vai cita produkta laišana ēterā tikai pēc pilotprojektu apstiprināšanas - un atbilstošas mārketinga kampaņas auditorijas sasniegšanai. "Kopumā paredzēts, ka LTV tiks ieviesta iespējami objektīva kvalitātes uzraudzības sistēma, nodrošinot visiem darbiniekiem saprotamu komunikāciju par kvalitātes uzraudzības kritērijiem un principiem," teikts NEPLP izplatītajā paziņojumā.

Jaunajai LTV valdei būs jāpanāk ziņu raidījumu grafiskā dizaina uzlabojumi, LTV zīmola komunikācija, balstoties uz atjaunotajām programmām un jaunu vizuālo identitāti. Dots uzdevums ik mēnesi īstenot izvērstas mārketinga un LTV pašreklāmas kampaņas, tostarp saistībā ar pašvaldību vēlēšanām, Dziesmu un deju svētkiem, Latvijas 95. jubileju, eiro ieviešanu un Rīgu kā Eiropas kultūras galvaspilsētu.

LTV jaunajai valdei būs jāizveido arī LTV Redkolēģija jeb satura padome, nodrošinot kvalitātes un redakcionālās plānošanas sistēmas izveidi un nostiprināšanu, piesaistot arī neatkarīgus ekspertus.

Īpaša uzmanība veltīta arī LTV tehnoloģiskā nodrošinājuma uzlabošanai un interneta portāla kā trešā kanāla attīstīšanai, tostarp oriģinālsatura tiešraides un arhīva piedāvājums, vienotā ziņu portāla attīstība.

Jau ziņots, ka konkursa rezultātā par LTV valdes priekšsēdētāju kļuvis Ivars Belte, par LTV valdes locekli programmu attīstības jautājumos – Sergejs Ņesterovs, bet par LTV valdes locekli finanšu un tehnoloģiju jautājumos – Māris Skujiņš.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt