LSM.lv martā – apmeklētāko interneta vietņu topa pieciniekā

Martā lielākos auditorijas pieaugumus gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm uzrādījuši portāli "nra.lv" un "bb.lv", liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Savukārt sabiedrisko mediju ziņu portāls "LSM.lv" ir topa pieciniekā.

Kopējā statistika visās platformās

Pēc februāra, gada īsākā mēneša, martā skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu uzrādījis portāls “nra.lv”, tā auditorija pieaugusi par 65 000 lietotājiem (640 000 “Real Users” martā), bet vietne “bb.lv” sasniegusi par 57 000 “Real Users” lielāku auditoriju nekā februārī – 322 000 lasītāju, kas vienlaikus ļāvis pakāpties par divām pozīcijām uz topa 12. vietu.  

 

Kā ierasts, topu atklāj ziņu portāls “delfi.lv”, ko no visām ierīcēm – datoriem, mobilajiem tālruņiem un planšetdatoriem – martā apmeklējuši 887 000 interneta lietotāju, kas ir par 3000 vairāk nekā februārī. Pakāpjoties par vienu pozīciju un atgriežoties otrajā vietā, “inbox.lv” auditorija pagājušajā mēnesī pieaugusi par 33 000 “Real Users”, kopā sasniedzot 772 000 lietotāju, savukārt portāls “tvnet.lv” ieņem trešo pozīciju ar 742 000 lasītājiem, kas ir par 8000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. Vietām apmainījušies vēl divi topa līderi – sasniedzot par 17 000 vairāk lietotāju nekā februārī, portāls “jauns.lv” pakāpies uz ceturto pozīciju ar 713 000 “Real Users”, aiz sevis atstājot sabiedrisko mediju ziņu portālu “LSM.lv”, ko martā apmeklējuši 704 000 lasītāju, kas ir par 27 000 mazāk nekā februārī. 

Starp topa vietnēm lielāko auditorijas kritumu martā uzrādījusi vietne “sportacentrs.com”, kas sasniegusi par 55 000 lietotājiem mazāk nekā februārī (170 000 “Real Users”), kamēr portāla “apollo.lv” auditorija sarukusi par 50 000, martā sasniedzot 541 000 lasītāju, bet vietni “spoki.lv” apmeklējuši par 17 000 mazāk lietotāju nekā februārī – 268 000 “Real Users” no visām ierīcēm kopā. Martā topā atgriezusies vietne “press.lv” ar 191 000 “Real Users”, kā arī sporta jaunumu portāls “sportazinas.com” ar 148 000 lietotājiem, bet topu pametušas vietnes “diena.lv” un “liepajniekiem.lv”. 

Apmeklējumi no datoriem

Tāpat kā pērn, martā datoru topam kā septītā apmeklētākā pievienojas Valsts ieņēmumu dienesta vietne “vid.gov.lv”, ko gada ienākumu deklarāciju iesniegšanas pirmajā mēnesī apmeklējuši 434 000 lietotāji no datoriem, kas ir par 214 000 vairāk nekā februārī. Martā topā atgriezusies arī “seb.lv” vietne ar 265 000 lietotājiem, bet topu pametušas lapas “apollo.lv” un “microsoft.com”.

Nemainīgi pirmā apmeklētākā vietne no datoriem arī martā bija “Google”, ko apmeklējuši 1 034 000 “Real Users” no datoriem, kas ir par 15 000 vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Tai seko “youtube.com” ar skaitliski lielāko auditorijas kritumu starp topa vietnēm – par 51 000 lietotāju, martā sasniedzot 743 000 “Real Users”, bet "Top 3" noslēdz “Facebook” ar 645 000 lietotājiem (par 28 000 mazāk nekā februārī). Kā ceturtā seko pašmāju vietne “inbox.lv” ar 572 000 lietotājiem martā, kas ir par 19 000 “Real Users” vairāk nekā iepriekš, bet pirmo piecinieku noslēdz vietne “swedbank.lv”, ko apmeklējuši 559 000 lietotāji – par 36 000 vairāk nekā februārī. 

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Tāpat kā kopējās statistikas topā, skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm uzrādījis portāls “nra.lv” – par 60 000 lietotājiem, martā sasniedzot 593 000 “Real Users” un pakāpjoties par vienu vietu uz topa sesto pozīciju. Par 45 000 lasītājiem pieaugusi arī portāla “bb.lv” auditorija, sasniedzot 273 000 “Real Users” no mobilajām ierīcēm, bet par 36 000 lietotājiem vairāk sasniedzis portāls “press.lv”, ar 168 000 lasītājiem topā pakāpjoties par četrām pozīcijām uz 15.vietu. 

Topu kā iepriekš atklāj “delfi.lv” ar 869 000 lietotājiem, kas apmeklējuši portālu no mobilajām ierīcēm un lietojuši aplikāciju, saglabājot apmeklējumu februāra līmenī. Tam seko “tvnet.lv” ar 722 000 “Real Users”, kas ir par 10 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī, bet uz trešo pozīciju pakāpies portāls “jauns.lv” ar 673 000 lasītājiem un auditorijas pieaugumu no mobilajām ierīcēm par 12 000 lietotājiem. Attiecīgi “LSM.lv” ieņem ceturto vietu topā ar 658 000 lietotājiem, kas ir par 8000 mazāk nekā iepriekš, bet Top 5 noslēdz “la.lv” ar apmeklējuma pieaugumu par 31 000 “Real Users”, sasniedzot 615 000 lietotājus no mobilajām ierīcēm.

Tikmēr skaitliski lielāko apmeklējuma kritumu, tāpat kā kopējā statistikā, uzrādījuši portāli “apollo.lv” un “sportacentrs.com” – attiecīgi par 58 000 un 54 000 lietotājiem. Martā “apollo.lv” apmeklējuši 505 000 “Real Users”, portālam zaudējot divas pozīcijas un ieņemot astoto pozīciju topā, bet “sportacentrs.com” no mobilajām ierīcēm apmeklējuši 138 000 lietotāju, kas licis zaudēt trīs pozīcijas topā, sasniedzot 17. vietu. Par 37 000 lietotājiem samazinājies arī reģionālā portāla “liepajniekiem.lv” apmeklējums, kas noslēdz topu ar 116 000 lasītājiem. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt