LSM.lv jūnijā – apmeklētāko interneta vietņu topa sestajā pozīcijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Jūnijā interneta vietņu kopējās statistikas topa pirmajā pieciniekā atgriezies Tvnet.lv, apmainoties vietām ar sabiedrisko mediju ziņu portālu LSM.lv. Apmeklējumā no datoriem vasaras saulgriežu mēnesī gandrīz visas topa vietnes uzrādījušas auditorijas kritumus, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma “Gemius” dati.

Kopējā statistika visās platformās

Kopējās statistikas topā jūnijā ceturtajā pozīcijā atgriezies ziņu portāls Tvnet.lv, ko no visām ierīcēm kopā pagājušajā mēnesī apmeklējuši 655 000 lietotāju, kas ir par 14 000 lietotāju vairāk nekā maijā. Attiecīgi apmainoties pozīcijām, uz sesto vietu nokritis sabiedrisko mediju ziņu portāls LSM.lv, kas uzrādījis arī skaitliski lielāko auditorijas kritumu starp topa vietnēm – par 103 000 lietotāju, sasniedzot 586 000 lasītāju no visām ierīcēm kopā.

Kā ierasts, topu atklāj Delfi.lv ar 884 000 lietotāju, kas ir par 26 000 vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Tam seko Inbox.lv ar 755 000 lietotāju lielu auditoriju un pieaugumu par 12 000 lietotājiem, bet pirmo trijnieku noslēdz Jauns.lv ar 684 000 lasītājiem, kas ir par 30 000 mazāk nekā maijā.

Skaitliski ievērojamu auditorijas kritumu pagājušajā mēnesī uzrādījis arī portāls Tv3.lv, tā apmeklējums sarucis par 79 000 lietotāju (543 000 lietotāju no visām ierīcēm), un Santa.lv, ko pēc ievērojamā pieauguma maijā jūnijā apmeklējuši par 63 000 mazāk lietotāju (486 000 lietotāju).

Tikmēr skaitliski līdzīgus auditorijas pieaugumus uzrādījušas trīs vietnes – par 28 000 lietotājiem pieaugusi portāla 1188.lv auditorija (450 000), par 27 000 – portāla BB.lv lasītāju skaits (305 000 lietotāju no visām ierīcēm) un vietnes NRA.lv apmeklējums (578 000 lietotāju).

Par 26 000 pieaudzis vietnes Bilesuparadize.lv apmeklējums, sasniedzot 195 000 lietotāju un vienlaikus pakāpjoties par divām pozīcijām uz topa 18. vietu. Jāatzīmē, ka jūnijā topam atkal pievienojusies reģionālā vietne Liepajniekiem.lv ar 157 000 lietotāju.

Apmeklējumi no datoriem

Statistikā par apmeklējumu no datoriem saulgriežu mēnesī gandrīz visas topa vietnes uzrādījušas auditorijas kritumus.

No tām skaitliski lielākos – pašmāju vietne LSM.lv un interneta enciklopēdija Wikipedia.org – katra par 77 000 lietotājiem, attiecīgi sasniedzot 259 000 un 306 000 lietotāju no datoriem pagājušajā mēnesī. Tikmēr skaitliski pieaugusi vien divu vietņu auditorija – par 12 000 lietotājiem vairāk jūnijā sasniedzis topa līderis “Google” ar 1 026 000 lietotājiem no datoriem, bet par 27 000 pieaugusi Seb.lv vietnes auditorija, sasniedzot 251 000 lietotāju un topā pakāpjoties par astoņām pozīcijām uz 12. vietu.

Jūnijā topa līderim “Google” tāpat kā iepriekš seko video straumēšanas vietne “Youtube.com” ar 678 000 lietotājiem un Facebook.com ar 621 000 lietotājiem no datoriem.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Tāpat kā kopējās statistikas topā, skaitliski lielāko auditorijas kritumu apmeklējumā no mobilajām ierīcēm uzrādījis sabiedrisko mediju ziņu portāls LSM.lv, kā auditorija jūnijā sarukusi par 89 000 lietotājiem, zaudējot arī divas pozīcijas un ieņemot topa piekto pozīciju ar 550 000 lietotāju. Tikmēr par pozīciju pakāpies portāls Tvnet.lv, ar 638 000 lasītājiem un auditorijas pieaugumu par 12 000 lietotājiem jūnijā ieņemot trešo pozīciju topā.

Tāpat kā iepriekšējā mēnesī, līdera pozīcijas saglabā portāls Delfi.lv ar 863 000 lietotāju kas ir par 21 000 vairāk nekā maijā, kam seko Jauns.lv ar 653 000 lasītājiem (par 28 000 mazāk nekā maijā). Pakāpjoties par pozīciju un jūnijā sasniedzot par 5 000 mazāk lietotāju, ceturto vietu starp topa vietnēm ieņem portāls LA.lv ar 601 000 lietotāju.

Dati par mediju grupām

Aizvadītajā mēnesī no mediju grupām visvairāk lietotāju sasniegusi “Delfi grupa”, ko apmeklējuši 914 000 un 61% Latvijas interneta lietotāju, kopējai auditorijai pieaugot par 24 000 lietotāju. Tikmēr “Tvnet grupa” jūnijā sasniegusi 797 000 lietotāju un 53% interneta lietotāju, kas ir par 14 000 lietotājiem vairāk nekā maijā.  

Trešajā pozīcijā starp grupām ierindojas “Rīgas Viļņu” mediju grupa, kas pagājušajā mēnesī sasniegusi 685 000 lietotāju un 46% interneta lietotāju, kas ir par 29 000 mazāk nekā maijā. Tikmēr ceturtajā pozīcijā atgriezusies “LA.lv/ TV24” grupa, kas jūnijā sasniegusi 632 000 un 42% interneta lietotāju, kas ir par 21 000 lietotāju mazāk nekā iepriekšējā mēnesī.

Mediju grupu topu noslēdz TV3 mediju grupa, kas pagājušajā mēnesī sasniegusi 41% jeb 613 000 Latvijas interneta lietotāju (par 46 000 mazāk nekā maijā).  

Kopumā saskaņā ar “gemiusAudience” datiem tīklā iekļautās interneta lapas jūnijā sasniegušas 1 120 000 un 75% interneta lietotāju. Mobilajās ierīcēs tās sasniegušas 1 031 000 lietotāju, bet datoros– 492 000 Latvijas interneta lietotāju.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti