LSM.lv augustā atgriežas no mobilajām ierīcēm lasītāko portālu TOP 5

Augustā skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu no visām ierīcēm kopā uzrādījis ziņu portāls "tvnet.lv", vienlaikus sasniedzot šogad lielāko auditoriju, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Savukārt LSM.lv augustā atgriezās no mobilajām ierīcēm lasītāko portālu TOP 5.

Kopējā statistika visās platformās

Augustā kopējās statistikas topā uz otro pozīciju pakāpies portāls "tvnet.lv", sasniedzot šogad lielāko auditoriju no visām ierīcēm kopā – 799 000 "Real Users", kas ir par 75 000 vairāk nekā jūlijā. Tas ir skaitliski lielākais pieaugums starp topa vietnēm, salīdzinot ar datiem par jūliju.

Apmainoties vietām, trešajā pozīcijā ierindojas vietne "inbox.lv" ar 770 000 "Real Users" un auditorijas pieaugumu par 12 000 lietotājiem.

Topu atklāj portāls "delfi.lv" ar 852 000 lietotājiem, auditorijai sarūkot par 18 000 lasītājiem, salīdzinot ar jūliju. Tāpat kā iepriekš, ceturtajā vietā ierindojies portāls "jauns.lv" ar 685 000 "Real Users" (par 29 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī), bet, pakāpjoties par divām pozīcijām, Top 5 noslēdz "tv3.lv" ar 628 000 "Real Users" – par 18 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā.

Bez nosauktajiem ievērojamu auditorijas pieaugumu augustā uzrādījis portāls "apollo.lv", kas sasniedzis par 42 000 lietotājiem vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Par 31 000 lietotāju pieaugusi divu vietņu – portāla "santa.lv" un likumdošanas skaidrojumu vietnes "lvportals.lv" auditorijas, attiecīgi sasniedzot 523 000 un 266 000 lietotājus no visām ierīcēm kopā.

Tikmēr skaitliski lielāko auditorijas kritumu – par 61 000 "Real Users" –  pagājušajā mēnesī uzrādījis portāls "la.lv", sasniedzot 598 000 lasītāju no visām ierīcēm un zaudējot divas pozīcijas topā.  Augustā topu noslēdza vietne "mixnews.lv", kas atgriezusies starp topa vietnēm ar 145 000 "Real Users" no visām ierīcēm – datoriem, viedtālruņiem un planšetdatoriem – kopā. 

Apmeklējumi no datoriem

Vasaras noslēdzošajā mēnesī – augustā – lielākā daļa topa vietņu apmeklējumā no datoriem uzrādījušas auditorijas pieaugumus. No tiem lielāko – SEB bankas vietne "seb.lv", ko augustā apmeklējuši par 24 000 lietotājiem vairāk nekā iepriekšējā mēnesī (264 000 "Real Users"). Turpretī skaitliski lielāko auditorijas kritumu uzrādījusi vietne "swedbank.lv" – par 23 000 "Real Users" – tomēr saglabājot piekto pozīciju topā apmeklējumā no datoriem.

Tāpat kā iepriekš topu atklāj "Google" ar 1 012 000 "Real Users" (par 7 000 lietotājiem vairāk nekā jūlijā), kam seko video straumēšanas vietne "youtube.com" ar 711 000 "Real Users" un auditorijas pieaugumu par 11 000 lietotājiem, bet pirmo trijnieku noslēdz "Facebook", ko augustā apmeklējuši 610 000 lietotāji no datoriem (par 4 000 mazāk nekā jūlijā). Tāpat kā jūlijā  – ceturtajā pozīcijā ierindojas pašmāju "inbox.lv" ar 559 000 "Real Users" no datoriem, kas ir par 12 000 vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Augustā topā atgriezies portāls "apollo.lv" ar 218 000 "Real Users" no datoriem.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Apmeklējumā no mobilajām ierīcēm augustā, neskatoties uz nelielu auditorijas kritumu par 7000 lietotājiem, topa pirmajā pieciniekā atgriezies sabiedrisko mediju ziņu portāls LSM.lv, kas sasniedzis 577 000 lasītājus no viedtālruņiem un planšetdatoriem.

Tikmēr uz ceturto pozīciju pakāpies portāls "tv3.lv" ar 605 000 "Real Users", kas ir par 17 000 vairāk nekā jūlijā.

Tāpat kā kopējās statistikas topā, skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm uzrādījis portāls "tvnet.lv", kas sasniedzis par 74 000 vairāk lietotāju nekā jūlijā, un saglabājis otro pozīciju topā. Tikmēr topu atklāj "delfi.lv" ar 839 000 "Real Users" (par 20 000 lietotājiem mazāk nekā iepriekšējā mēnesī), bet trešo pozīciju, tāpat kā jūlijā, saglabā vietne "jauns.lv" ar 659 000 lasītājiem, kas ir par 27 000 mazāk nekā iepriekš.

Skaitliski ievērojamu auditorijas pieaugumu, tāpat kā kopējās statistikas topā, augustā uzrādījis arī portāls "apollo.lv", ko apmeklējuši par 44 000 vairāk lasītāju (554 000 "Real Users"), vienlaikus pakāpjoties topā par divām pozīcijām uz septīto vietu.

Tikmēr skaitliski lielāko auditorijas kritumu pagājušajā mēnesī, salīdzinot ar jūliju, uzrādījusi vietne "la.lv", ko lasījuši par 63 000 mazāk lasītāju no mobilajām ierīcēm (572 000 "Real Users"), zaudējot divas pozīcijas topā un augustā ieņemot sesto pozīciju. Par 38 000 lietotājiem sarukusi "bilesuparadize.lv" auditorija (103 000 "Real Users"), kamēr līdzīgu kritumu – par 37 000 "Real Users" – uzrādījusi arī ziņu vietne "nra.lv", kas augustā no mobilajām ierīcēm sasniegusi 493 000 lasītāju.

 

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti