Loģistikas asociācija: Magoņa lieta varētu ietekmēt Krievijas tranzīta politiku

No amata atlaistā nu jau bijušā „Latvijas Dzelzceļa” valdes priekšsēdētāja Uģa Magoņa aizturēšana var būt viens no pārmaiņu cēloņiem Krievijas tranzīta politikā, intervijā Latvijas Radio raidījumam „Labrīt” sacīja Latvijas Loģistikas asociācijas vadītājs Normunds Krūmiņš.

„Mans personīgais viedoklis ir tāds, ka šis gadījums [pēkšņais sliežu remonts Krievijā virzienā uz Latviju] ir saistīts ar šo notikumu [Magoņa aizturēšanu],” teica Krūmiņš. Viņš pauda, ka teorētiski būtu jācenšas saglabāt labas attiecības ar Krieviju un nejaukt biznesu ar politiku.

Viņaprāt, ir ļoti grūti teikt, kādi ir bijuši patiesie iemesli sliežu pēkšņajam remontam.

Tomēr viens no labākajiem rādītājiem, kas parādīs patieso Krievijas attieksmi, būs tranzīta, kas iet caur Baltkrieviju, liktenis. Proti, daļa kravu no Krievijas tiek vestas caur Baltkrieviju un, ja arī tās tiks apturētas, tad, visticamāk, ka Krievijas nostājas pamatā pret Latviju ir politiski apsvērumi. Savukārt, ja šī tranzīta daļa nebūs skarta, tad varētu pieņemt, ka Krievijā patiešām sliedes tiek labotas.

Līdzīgu viedokli Latvijas Radio raidījumā „Labrīt” pauda satiksmes ministrs Anrijs Matīss. Viņaprāt, par politiski motivētu attieksmi liecinātu kravu tranzīta pārtraukšana caur Baltkrieviju, tomēr pagaidām nav iemeslu domāt, ka kravu skaits caur Baltkrieviju saruks. Matīss norādīja, ka patlaban saceltā ažiotāža ir pārspīlēta.

Satiksmes ministrs Anrijs Matīss ("Vienotība") par kravu tranzītu uz Latviju un to iespējamo sarukumu

    Jau ziņots, ka gan Rīgas brīvostas vadītājs Andris Ameriks („Gods kalpot Rīgai”), gan satiksmes ministrs Anrijs Matīss („Vienotība”) ceturtdienas rītā paziņoja, ka saņēmuši neoficiālu informāciju, ka Krievija jau tuvākajā laikā varētu apturēt ogļu kravu tranzītu caur Rīgas ostu. Satiksmes ministrs pieļāva, ka, iespējams, ka Krievija savu ogļu kravu plūsmu caur Rīgu apturēs tā saucamās Magoņa lietas dēļ. Par to liecinot Matīsa rīcībā esoša informācija.

    Savukārt premjeres Laimdotas Straujumas ("Vienotība") pārstāve Aiva Rozenberga vēlāk norādīja, ka Ārlietu ministrija esot sazinājusies ar Krieviju un tur iespējamība, ka Krievija varētu apturēt savu ogļu kravu plūsmu uz Rīgas ostu, ir noliegta. Tomēr pēcāk Krievija pavēstīja, ka ir apņēmusies labot sliedes virzienā uz Latviju, tādējādi ietekmējot tranzīta apjomu caur Latviju.

    5 komentāri
    Ess
    Kas notiek? Tagad sāks vēl publiski aizstāvēt kukuļņēmējus!? Sviests!
    brigita
    Drebiet, visu nokrāsu kukuļņēmēji un korumpanti! Turieties drošu prātu un stingru roku, kukuļņēmēju, kukuļdevēju un visu veidu korumpantu ķērāji un atmaskotāji! Godīgie cilvēki - cik nu tādu ir saglabājies, priecājas par jūsu panākumiem.
    Dace
    Nu tad sanāk kā tāds Magonis ietekmīgāks par visu politisko eliti kopā,tad sen jau viņu vajadzēja patriekt,nevis uzpumpēt ietekmi!
    Hav
    Aziātu loģistikas apvienība laikam pieradusi naļičkā simtu tūkstošus čemīšos, bet ja tur, tad laisties uz divsimt. Man jau liekas naf šitādu ministru un apvienību, kopā ar dzērājiem pilotiem.
    kurts
    Magoņa aizstāvji cenšas radīt iespaidu ka Latvijas ekonomika balstās tikai uz blēžiem.
    Pievienot komentāru
    Komentēt vari ar kādu no saviem sociālo mediju profiliem
    Latvijā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti