Intervijā Latvijas Radio viņš stāstīja, ka no Seska atšķiras, jo vēlas nevis būvēt jaunas celtnes, bet apdzīvot jau esošās.
"Piemēram, [estrāde] "Pūt, vējiņi". Mēs zinām, kāds liktenis šobrīd ir. Mēs meklējam risinājumus, un man ir pamatotas cerības, ka tuvākajos gados mēs sakārtosim to.
Tāpat ir projekts iesākts, un šobrīd jau redzami arī pirmie krāsu toņi vienā no skaistākajām baznīcām, kas atrodas pilsētas centrā - tā ir Liepājas Trīsvienības baznīca. Mēs varam runāt par Peldu ielu 5 - sadzīves pakalpojumu bijušo kombinātu, kas pamests stāv ilgus gadus, un šeit ir beidzot risinājums. Mums ir pamatotas cerības pavasarī uzsākt būvdarbus," stāstīja Vilnītis.
Tāpat tiekot attīstīta Karostas teritorija, jo tur uzņēmumi būvējot jaunas rūpnīcas. Vilnītis runājot arī ar premjeru un citiem politiķiem, lai "Liepājas metalurga" teritorijas attīstība tiktu uztverta kā valsts mēroga nepieciešamība.
Bijušais pilsētas mērs Uldis Sesks joprojām nodarbojas ar stratēģiskā redzējuma izstrādi.
Jautāts, vai pilsētā tādējādi nav divi līderi, Vilnītis atbildēja noliedzoši: "Liepājā ir viens vadītājs un trīs vietnieki. Mēs strādājam katrs savā atbildības jomā. Mums šī stratēģiskā plānošana ir tie akcenti, kas ir šobrīd Uldim Seskam, kur sagaidāma cerība nākotnē ieraudzīt kaut kādas varbūt jaunas idejas, lai pilsēta nepazaudētu līderību."
Vilnītis arī vēlas, lai Liepāja būtu jaunās paaudzes pilsēta jeb "smart city", kurā būtu modernas tehnoloģijas, kas palīdzētu dažādu tās pienākumu pildīšanai.
"Mēs zinām, ka ir ļoti labas, modernas video novērošanas kameras ar signāldevējiem. Un, kad, aprīkojot pilsētu, ir ļoti nopietna programma, kas šos signālus savāc, māk viņus izskaitļot, māk dot uzdevumu uz noteikto nodaļu. Piemēram, ja kamera fiksē numuru, kura mašīna ir nozagta iepriekš, līdz ar to tiek signāls dots policijai. Vai, piemēram, luksofori iziet no ierindas vai nedarbojas, un atkal tas signāls aiziet uz Komunālo pārvaldi, vai cauri pilsētai brauc lielgabarīta kravas, mums jādod zaļais koridors lielgabarīta kravām, lai tās pilsētā neaizķeras..." klāstīja Vilnītis.
Iepriekš minētais plāns jau sākts mazākā mērogā.
Vēl svarīga, pēc Vilnīša teiktā, ir norēķinu uzskaites sistēma sabiedriskajā transportā, kas šobrīd nav pieejama, lai varētu redzēt, vai "tie trīs miljoni, ko Liepājā katru gadu tērē dotācijās pensionāriem vai skolniekiem, vai ģimenēm... vai kāds viņu arī tērē".
Vilnītis intervijā arī norādīja, ka atbalsta novadu reformu, bet to vajadzētu darīt izsvērti, sākot ar novadiem, kas nav spējīgi sevi uzturēt. Tāpat viņam pareiza šķiet ideja apvienot Rīgu un apkārt tai esošos novadus. Vilnītis arī gatavs sarunām ar Liepājai blakus esošajiem novadiem par iespēju apvienoties vai sadarboties.