Tiltu deformācijas šuves ir konstrukcijas daļa, kas ir pakļauta vislielākajām satiksmes un vides slodzes ietekmēm un to kalpošanas laiks ir relatīvi īss. Tilta kalpošanas laikā deformācijas šuves ir kapitāli jāremontē vai pilnībā jānomaina vairākas reizes. Atkarībā no pieejamā finansējuma tiltu nolietojušos konstrukciju remontu veic preventīvi vai ārkārtas nepieciešamības gadījumā, kā tas pašlaik notiek Lielupes tiltam.
Tilta kapitālais remonts ir iekļauts a/c A9 Rīga (Skulte)–Liepāja posma segas pastiprināšanas projektā un tiek plānots 2015. gadā. Projektā paredzēts brauktuves remonts, izbūvējot jaunu segumu, hidroizolāciju un deformācijas šuves, kā arī tērauda konstrukciju krāsošana, atsevišķu tērauda elementu nomaiņa un citi darbi.