Neskatoties uz brīvlaiku, skolotāju interese esot liela. Tomēr, kā uzsver eksperti, ir svarīgi domāt ne tikai par konkursa darbu kvalitāti, bet arī, vai un kā tos izmantos pēc tam. Tiem jābūt komplektā ar uzkrātu pieredzi, informācijas apmaiņu un pieejamību un tikai tad par digitālajiem materiāliem būs interese. Tā uzskata Latvijas Radio aptaujātie eksperti.
Digitālo mācību materiālu konkursa ideja ir radīt inovatīvus izglītības līdzekļus, ko pēc tam ikviens skolotājs savās stundās varētu izmantot par brīvu. Valsts Izglītības Attīstības Aģentūra izsludinot konkursu vēlas gan digitalizēt jau esošās mācību grāmatas, gan arī sagaida pilnīgi jaunus materiālus. Aģentūras pārstāve Larisa Vaite stāsta, ka interese no skolotājiem par šo konkursu, kura uzvarētājus gaida ievērojamas naudas prēmijas, esot liela. Vasaras brīvlaiks un īsais pieteikšanās termiņš neesot šķērslis. Vaite stāsta, ka konkursā uzvarējušie darbi pēc tam būs ikvienam pieejami internetā.
Jau vairāku gadu garumā "Microsoft" kopā ar Datorzinību centru skolotājiem rīkojis līdzīgu konkursu. Valsts iniciatīvu, "Microsoft" pārstāve Zane Matesoviča, redz kā labu iespēju arvien vairāk pedagogus pievērst tehnoloģiju izmantošanai nekā tas noticis līdz šim. Skolotājs ir atslēgas figūra vai un kā jaunie inovatīvie mācību materiāli tiek izmantoti stundā. Ja skolotāja digitālās prasmes ir vājas maldīgi domāt, ka grāmatu pārvēršana elektroniskā formā automātiski uzlabos mācīšanos, atzīst Matesoviča. Līdzīgās domās ir portāla skolotājs.lv redaktore Līga Matvējeva Vlasova. Tehnoloģijas ir tikai instruments, lai tas strādātu lietderīgi, skolotājam ir jāmaina pieeja darbam klasē. Pēc Matvējevas Vlasovas domām šādi materiāli pašlaik vairāk nepieciešami humanitārajos priekšmetos. Savukārt lai skolotāji vairāk izmantotu kolēģu radītos digitālos materiālus, tiem jābūt tādiem, lai var izmantot uz skolās pieejamās tehnikas, ar norādījumiem kā šos materiālus lietot un arī skolēniem saistošiem.