Galvenais iemesls pastiprinātajai interesei par Nacionālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomi, kurā uz piecām vietām pretendēja 41 cilvēks, esot tas, ka saasinās konkurence elektronisko mediju tirgū - tajā gan televīzijas, gan radio jomā ienākuši daudzi jauni spēlētāji no ārvalstīm. Tas zināmā mērā apdraud vietējo tirgu, jo ārzemnieki paņem arī daļu reklāmas tirgus, - tā intervijā Latvijas Radio šorīt teica Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektore Gunta Līdaka.
Viņa novērojusi, ka politiķi beidzot ir apzinājušies, cik liela loma varas realizēšanā ir masu medijiem, un tas tagad atspoguļojas cīņā par vietām NEPLP. Asociācijas pārstāve pauda viedokli, ka Latvijā būtu lietderīgi nodalīt sabiedrisko un komercmediju uzraudzību. Savukārt optimizācija sabiedriskajiem medijiem būtu nepieciešama, saglabājot televīzijas un radio nodalījumu redakcionālā līmenī, jo pretējā gadījumā veidošoties varas centralizācija, kas radīšot apdraudējumu.
Foto: A.Gulbe/LETA