Bērziņš norādīja, ka ostās kravu pieplūdums parasti notiek viļņveidīgi. Dažādi ostu termināļi strādā atšķirīgi – vieni uzrāda labus rezultātus, citiem tik labi neveicas. Un atsevišķi termināļi, kam neveicas, mēģina savās nedienās vainot gan konkurentus, gan valsti.
Turklāt kravu plūsmu ietekmējot arī laikapstākļi: “Ja ir auksts un liels pieprasījums pēc šāda veida kravām, tad ir šādu kravu pastiprināta kustība, arī pa dzelzceļu.”
Kopumā gan uzņēmums „Latvijas dzelzceļš” jūtas stabili, norādīja uzņēmuma vadītājs. LDz kravu nelielo kritumu izmantojot, lai uzlabotu infrastruktūru.
“Katrā negatīvā apstāklī, kad nedaudz samazinājušās kravas konkrētā mēnesī, ir cita veida iespējas – varam uzlabot savu infrastruktūru. Lai uzlabotu infrastruktūru, jāpārtrauc kustība uz zināmu laiku. Un to mēs plānveidīgi darām,” sacīja Bērziņš.
Notiekot normāls darba process, un par tuvāko nākotni nav bažu, tostarp arī nav gaidāma darbinieku atlaišana.