Viņš atzina, ka būvnieki kļuvuši tramīgāki, jo saprot - ja atļausies izmantot neatbilstošus materiālus un darbus izpildīt nekvalitatīvi, LVC varēs to konstatēt un būvniekiem defekti būs jānovērš par saviem līdzekļiem. Līdz ar to nekvalitatīvi darbi ir ekonomiski neizdevīgi.
Pašlaik ceļu būvniekiem par savu darbu jāsniedz piecu gadu garantija, un LVC pērn 16 000 reižu pārbaudīja ceļu posmu remontu kvalitāti.
LVC vadītājs arī aicināja iedzīvotājus ziņot par bedrēm vai citiem defektiem uz atjaunotajiem ceļiem pa LVC bezmaksas tālruni 80005555 vai arī LVC profilam tviterī @LVceli.
Lange arī atgādināja, ka finansējums ceļiem aizvien ir nepietiekams un nav iespējams sasniegt “nulles punktu”, kad ceļus atjauno ātrāk nekā tie brūk. Šobrīd vairāk nekā pusei valsts autoceļu vajadzīga tūlītēja rekonstrukcija. Vissliktākajā stāvoklī ir Daugavpils-Lietuvas robežas ceļš un bēdīgi slavenais autoceļš P30 Cēsis – Vecpiebalga.
Tomēr situācija pakāpenisku uzlabojas, norādīja Lange.
Šogad ceļu remontiem atvēlēti 250 miljoni eiro, lai gan nepieciešami 400 miljoni.
Satiksmes ministrija iepriekš informēja, ka 2014.-2020.gada plānošanas periodā no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzekļiem ceļu remontiem paredzēti 218 miljoni eiro.
Par šo naudu plānots paredzēts pārbūvēt 345 kilometrus valsts galveno autoceļu, uzlabojot arī satiksmes drošību.
Šiem mērķiem kopējais paredzētais finansējums ir teju 257 miljoni eiro, no kuriem 218,45 miljoni eiro paredzēts Kohēzijas fonda (KF) līdzfinansējums, savukārt 38,55 miljoni eiro - valsts budžeta līdzekļi.