Klapkalne uzsvēra, ka radio saturu lielā mērā patērē tā paša vecuma cilvēki, kas to veido, tāpēc Latvijas Radio īpaši jādomā pie tā, kā kolektīvā iesaistīt gados jaunus cilvēkus.
„Radio cilvēki ir īpaši. Pati radio neesmu tik sen, bet to ļoti var just, ienākot no malas," teica Klapkalne. "Te ir cilvēki, kas tiešām mīl radio. Un, ja kāds nemīl, tad viņš ilgi tur nepaliks. Tā, man liekas, ir būtiskākā lieta. Un tas ir sāpīgs process, jo tie cilvēki, kas mīl radio, protams, tur grib palikt."
Tomēr, lai uzrunātu jaunāku auditoriju ir jādabū iekšā tie 16 līdz 18 gadīgie, tikai nav kur, sacīja Klapkalne. Viņa atzina, ka arī EBU domā, kā veidot personāla menedžmenta vadlīnijas sabiedriskajiem medijiem.