Latvijas Radio vadītāja: Jādomā, kā kolektīvā iesaistīt gados jaunus cilvēkus

Līdzīgi kā raidstacijām daudzviet pasaulē, arī Latvijas Radio viens no lielākajiem nākotnes izaicinājumiem būs piesaistīt gados jaunu auditoriju, sestdien sarunu festivāla „Lampa” diskusijā „Radio renesanse” atzina Latvijas Radio valdes priekšsēdētāja Una Klapkalne. Viņa dalījās iespaidos no Eiropas Raidorganizāciju asociācijas (EBU) gadskārtējās asamblejas, kur vairāku valstu kolēģi atzinuši, ka caur lineāro apraidi vairs nespēj sasniegt jauniešus.

Klapkalne uzsvēra, ka radio saturu lielā mērā patērē tā paša vecuma cilvēki, kas to veido, tāpēc Latvijas Radio īpaši jādomā pie tā, kā kolektīvā iesaistīt gados jaunus cilvēkus. 

Una Klapkalne par Latvijas Radio darbinieku piesaistīšanuMāra Rozenberga

    „Radio cilvēki ir īpaši. Pati radio neesmu tik sen, bet to ļoti var just, ienākot no malas," teica Klapkalne. "Te ir cilvēki, kas tiešām mīl radio. Un, ja kāds nemīl, tad viņš ilgi tur nepaliks. Tā, man liekas, ir būtiskākā lieta. Un tas ir sāpīgs process, jo tie cilvēki, kas mīl radio, protams, tur grib palikt."

    Tomēr, lai uzrunātu jaunāku auditoriju ir jādabū iekšā tie 16 līdz 18 gadīgie, tikai nav kur, sacīja Klapkalne. Viņa atzina, ka arī EBU domā, kā veidot personāla menedžmenta vadlīnijas sabiedriskajiem medijiem. 

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Latvijā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti