Klausītākā radio stacija ar 18,7% tirgus daļu ir latviešu populārās mūzikas programma Latvijas Radio 2.
Savukārt Eiropas Raidorganizāciju apvienības (EBU) dati liecina, ka Latvijas Radio ir līderis arī Baltijas valstu sabiedrisko radio kontekstā.
“Neskatoties uz Latvijas Radio trūcīgo finansējumu gan Eiropas, gan arī Baltijas kontekstā, mēs ar lepnumu varam teikt - Latvijas Radio ir spēcīgs sabiedriskais medijs, kurš sasniedz ievērojamu daļu Latvijas auditorijas, vairāk nekā 800 000 valsts iedzīvotāju. Arī jauniešu auditoriju mēs spējam uzrunāt ievērojami labāk nekā sabiedrisko radio kolēģi Lietuvā un Igaunijā,” pauda Latvijas Radio valdes priekšsēdētāja Una Klapkalne.
Saskaņā ar EBU Barometra 2018. gada datiem, Latvijas Radio tirgus daļa Latvijā bija 35,5%, kamēr Igaunijas sabiedriskais radio - 23,9%, bet Lietuvas – 14,2%. Raugoties uz jauniešu auditoriju vecumā no 15-25 gadiem, Latvijas Radio sasniedz 20% šī vecuma jauniešus, kamēr Igaunijas sabiedriskais radio 7,7%, bet Lietuvas – tikai 2%, informēja Latvijas Radio.
“Kantar TNS” dati liecina, ka sešu Latvijas Radio kanālu vidū nemainīgi klausītākais ir Latvijas Radio 2 ar 18,7%, kam seko Latvijas radio 1 (8,9%), Latvijas Radio 5 – pieci.lv (3,1%), Latvijas Radio 4 ''Doma laukums'' (3%), Latvijas Radio 3 ''Klasika'' (1%) un Latvijas Radio 6 – NABA (0,1%).
Pēc radiostaciju nedēļas auditorijas Latvijas Radio sasniedzis 506 tūkstošus klausītāju, Latvijas Radio 1 – 351 tūkstoti, Latvijas Radio 5 – 158 tūkstošus, Latvijas Radio 4 – 166 tūkstošus, Latvijas Radio 3 – 95 tūkstošus, bet Latvijas Radio 6 – 25 tūkstošus. Kopumā Latvijas Radio sasniedz vairāk nekā 800 tūkstošus klausītāju, ņemot vērā, ka daļa klausītāju patērē vairāku kanālu saturu.