Latvijas Radio ar kampaņu #RadioFanāti svin 94. gadskārtu

Latvijas Radio 1. novembrī atzīmē 94. gadskārtu un sāk jaunu kampaņu #RadioFanāti, kurā var piedalīties ikviens radio fans.

Ir pagājuši 94 gadi, kopš darbu uzsāka Rīgas Radiofons – sabiedriskā medija priekštecis, ik vakaru divas stundas raidot aktuālās ziņas un mūziķu koncertus dzīvajā izpildījumā.

Radiofona izveidi rosināja inženieris Jānis Linters, fanātiski pārliecinot Saeimas budžeta komisiju par Radiofona nākotni un ieguldījumu atgūšanas kalkulācijām. Arī mūsdienās Latvijas Radio kā tirgus līdera panākumu pamatā joprojām ir cilvēki, kuri dedzīgi nododas savam darbam, lai veicinātu sabiedrības izaugsmi ar profesionālu un daudzveidīgu saturu. Tāpēc ceļā uz 95. dzimšanas dienu

Radio laiž klajā kampaņu #RadioFanāti, izceļot programmu daudzveidību un darbiniekus, kuri ik dienas nodrošina kvalitatīvāko saturu klausītajiem visā Latvijā. 

„Ik reizi, kad saņemam radio auditorijas datus, mēs varam būt pateicīgi saviem klausītājiem par uzticību un tirgus līdera pozīciju saglabāšanu. Bet tikpat lielu pateicību ir pelnījis ikviens Latvijas Radio darbinieks. Tie ir cilvēki, kuri iet tālāk, rok dziļāk un dara vairāk, lai veidotu piecu atšķirīgu un unikālu kanālu saturu saviem klausītājiem,” uzsvēra Latvijas Radio valdes priekšsēdētāja Una Klapkalne. 

“Pirms nepilniem simt gadiem Saeimas budžeta komisijas 20 locekļi esot sīki izprašņājuši inženieri Linteru par elektromagnētisko viļņu izplatību. Tostarp, vai jāatver durvis un logi, lai skaņa iekļūtu telpā. Ar 18 balsīm ‘par’ tika piešķirti 140 tūkstoši latu, lai uzsāktu raidstacijas būvdarbus. Jāteic, ka gadsimta garumā nekas dižs šajā plāksnē nav mainījies – arī mēs fanātiski cenšamies politiķus pārliecināt, ka Radio jāiet līdzi laikam, investējot cilvēkos un tehnoloģijās sabiedrības, demokrātijas un informatīvās telpas drošības vārdā,” komentēja Klapkalne.

Jaunās kampaņas ietvaros ir uzsvērta katra kanāla unikalitāte, tomēr tos vieno kopīgs tēmturis #RadioFanāti: 

  • Latvijas Radio 1 kampaņas sauklis ir  „Kur dzimst viedokļi, tur esam mēs!”, uzsverot, ka viedokļu daudzveidība un objektivitāte ir ziņu un raidījumu satura pamats.
  • Latvijā klausītākā populārās latviešu mūzikas kanāla Latvijas Radio 2 kampaņas sauklis ir „Kur dzimst hiti, tur esam mēs!”, atgādinot, ka tieši šajā radiostacijā skan latviešu mūzikas jaunākās dziesmas, kuras, pateicoties klausītajiem, kļūst par tautas mīlētākajiem hitiem.
  • Nodrošinot savus klausītājus ar augstākās raudzes pirmatskaņojumiem, tiešraidēm un koncertierakstiem no pasaules labākajām koncertzālēm, Latvijas Radio 3 – "Klasika" sauklis ir „Kur dzimst klasika, tur esam mēs!”.
  • Integrācijas programma krievu un citās Latvijā dzīvojošo mazākumtautību valodās raidošais kanāls Latvijas Radio 4 "Doma laukums" uzsver saliedētību un komandas darbu, uzrunājot savus klausītājus caur saukli „Kur dzimst emocijas, tur esam mēs!”.
  • Savukārt Latvijas un pasaules jauno censoņu atklājēji, multimediālā platforma Latvijas Radio 5 – pieci.lv saka „Kur dzimst talanti, tur esam mēs!”. Un nevar noliegt, pieci.lv tiešām ir klāt jaunu talantu uzmirdzēšanas brīžos, gan veidojot raidījumus par Latvijas jaunajiem mūziķiem, literātiem un viedokļu līderiem, gan rīkojot DJ skolu, lai audzinātu jauno radio dīdžeju paaudzi.

Latvijas Radio nav iedomājams bez tiem cilvēkiem, kuri ik dienas veido programmas vai stāv aiz tām. Tāpēc šajā gadā šo svarīgo cilvēku jeb radiofanātu stāsti tiks pausti skaļāk.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti