Latvijā visvairāk skatītie TV kanāli pērn — TV3, LTV un PBK

Visvairāk skatītais kanāls Latvijā 2020. gada bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Savukārt trešais skatītākais TV kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,2%, liecina pētījumu kompānijas "Kantar" apkopotie dati.

 

 

 

Konsolidētās TV skatītāko 2020. gada programmu topa pirmajā vietā ierindojās "Gadumijas sagaidīšana. Latvijas Valsts himna" kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 19,2% jeb 356,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. 2020. gada programmu topa otrajā vietā – "Latvijas Valsts prezidenta E.Levita uzruna gadumijā" kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 19,1% jeb 354,7 tūkstoši skatītāju. Skatītāko programmu topa trešajā vietā ierindojās “LR Ministru prezidenta K.Kariņa uzruna gadumijā” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 17,5% jeb 324,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

"Kantar" mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norādīja, ka, neskaitot vecgada vakara programmu, skatītākā pārraide 2020. gadā bija filma "Dvēseļu putenis" kanālā LTV1.

Tāpat kā citus gadus, skatītāko programmu topā iekļuvušas tādas pārraides kā "Viens pats mājās" (TV3), "Bez tabu. Gada balvas pasniegšanas ceremonija" (TV3). Parasti gada skatītāko programmu topā iekļūst arī vairākas Pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā, 2019. gadā spēle starp Latviju un Šveici pat kļuva par skatītāko pārraidi. 2020. gadā gan tāpat kā daudzi citi sporta pasākumi, pasaules meistarsacīkstes hokejā nenotika, tādēļ topā iekļuvušas tikai sporta ziņas.

 

 

 

2020. gadā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadīja vidēji 4 stundas 30 minūtes dienā, tas bija par 7 minūtēm vairāk nekā 2019. gadā.

KONTEKSTS:

"Kantar" televīzijas auditorijas pētījumu Latvijā veic kopš 1999. gada, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt