Lato Lapsas brālis izdod pret partiju «Vienotība» vērstu bezmaksas avīzi (papildināts)

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 11 gadiem.

Šīs nedēļas sākumā pastkastēs daudzviet Latvijā nonācis izdevums „Vienotība, Pietiek!”. Tajā izmantotas vairākas portālā „pietiek.com” iepriekš parādījušās publikācijas ar premjera Valda Dombrovska partiju kritizējošiem rakstiem.

„28 tonnas patiesības,” kas izsūtītas „uz pilnīgi visām pastkastītēm mūsu valstī”. Šādi masu informācijas līdzekļa „Vienotība, PIETIEK!” izdevēji raksturo savu 960 tūkstošu eksemplāru tirāžā iznākušo avīzi. Avīze reģistrēta kā masu informācijas līdzeklis, un tā pieder viena no portāla „pietiek.com” īpašniekiem – Lato Lapsas - brālim Endo Lapsam. Viņš otrdien Latvijas Radio nekādus komentārus nesniedza, norādot, ka rīt būs izdevumam veltīta preses konference.

 Tā pieder „pietiek.com” portāla līdzīpašnieka Lato Lapsas brālim Endo Lapsam, kuram piederošās juridisko pakalpojumu un būvprojektu izstrādes firmā „Fox Communications” reģistrēta laikraksta redakcija. Aicinājumu „Pietiek!” Endo Lapsa licis nosaukumos vēl trim nupat reģistrētiem medijiem, kas būšot veltīti Nacionālajai apvienībai, Reformu partijai un „Saskaņas centram”. Kā visu šo mediju uzdevums minēta „sabiedriski politiskas informācijas izplatīšana iedzīvotāju informēšanai”. Cik tā izmaksās un no kurienes nāk nauda - to Endo Lapsa līdz trešdienai neatklāj:

Avīzē izmantots portāla „Pietiek.com” publikācijas un logo, taču tas nav saskaņots ne ar Baibu Rulli, ne Agnesi Margēviču, kurām joprojām pieder pa trešdaļai SIA „Pietiek.lv”. Margēviča uzsvēra, ka viņas savulaik gatavoto rakstu izmantošana šādā formā viņai nav pieņemama. „Par šādu izdevumu es uzzināju vakar un saturu tikai šorīt. Tas, protams, bija ļoti nepatīkams pārsteigums, ka tur izmantotas manas publikācijas, ko es atpazīstu, lai gan tas nav minēts. Tas nepatīkamais pārsteigums ir tādēļ, ka man tas izskatās pēc priekšvēlēšanu aģitācijas izdevuma, ko varbūt veikli sabiedrisko attiecību darbinieki, kas uzdodas par žurnālistiem, cenšas pasniegt kā masu informācijas līdzekli, kas nevis aģitē par vai pret kādu, bet kas informē sabiedrību. Un izskatās, ka tas ir veids [atrasts], kā priekšvēlēšanu laikā apiet priekšvēlēšanu aģitācijas ierobežojumus. Ja kāds mani arī būtu informējis vai lūdzis atļauju izmantot šis publikācijas, tad es būtu teikusi nē, protams, jo es atšķiru masu informācijas līdzekli no aģitācijas lapas,” sacīja Margēviča.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti