«Kurpirkt.lv» un «salidzini.lv» aprīlī - auditorijas pieaugums

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Auditorijas pieaugumu aprīlī piedzīvojušas cenu salīdzināšanas vietnes "kurpirkt.lv" un "salidzini.lv", liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Interneta lietotāji aktīvāk interesējušies par laikapstākļiem, kas ļāvis arī "gismeteo.lv" pievienoties topam.

Kopējā statistika visās platformās

Gan procentuāli, gan skaitliski lielākos auditorijas pieaugumus pagājušajā mēnesī no visām platformām kopā piedzīvojušas cenu salīdzināšanas vietnes "salidzini.lv" ar + 42 000 "Real Users" un "kurpirkt.lv" ar + 35 000 lietotājiem, salīdzinot ar martu. Tāpat izklaides portāla "spoki.lv" auditorija augusi par 36 000 lietotājiem. Savukārt ziņu portālu "apollo.lv" aprīlī apmeklējuši par 15% mazāk lietotāju, bet "diena.lv" auditorija samazinājusies par 13%, salīdzinot ar datiem par martu.

Aprīlī kopējās statistikas topa trešajā pozīcijā atgriezies portāls "inbox.lv" ar 747 000 "Real Users", kas ir par 5% vairāk nekā martā, līdzšinējās līderu pozīcijas saglabājot ziņu portāliem "delfi.lv" ar 887 000 lietotājiem un "tvnet.lv" ar 765 000 apmeklētājiem. Tāpat kā februārī, ceturtajā pozīcijā atgriezies ziņu un izklaides portāls "jauns.lv" ar 690 000 lielu auditoriju, bet

TOP5 noslēdz sabiedrisko mediju ziņu portāls "lsm.lv" ar 681 000 "Real Users", kas ir par 10% mazāk nekā martā.

Sākoties siltākiem laikapstākļiem, aprīlī TOP 20 portāliem pievienojusies laika ziņu vietne "gismeteo.lv", kuru aprīlī apmeklējuši 247 000 lietotāju.

Apmeklējumi no datoriem

Pretēji martam, kad datoru topa statistikā gandrīz visas TOP 20 vietnes bija piedzīvojušas apmeklējuma pieaugumu, aprīlī no topa vietnēm tikai divas sasniegušas vairāk "Real Users" nekā iepriekšējā mēnesī. Mācību platformas "e-klase.lv" auditorija pieaugusi par 17 000 lietotājiem, bet ziņu portāls "la.lv" aprīlī sasniedzis par 16 000 vairāk lasītāju.

Procentuāli un skaitliski vislielāko auditorijas kritumu uzrādījusi Valsts ieņēmumu dienesta vietne "vid.gov.lv", kuras apmeklējums samazinājies par 86% jeb 215 000 lietotājiem. Tikmēr "latvija.lv" pagājušajā mēnesī apmeklējuši par 157 000 lietotājiem jeb 56% mazāk lietotāju, bet "swedbank.lv" apmeklētāju skaits samazinājies par 104 000 (-22%).

Aprīlī datoru topam pievienojusies sociālā platforma "instagram.com", kuru no saviem datoriem apmeklējuši 243 000 lietotāju, kā arī iepirkšanās vietne "aliexpress.com", kas sasniegusi 252 000 "Real Users". Tāpat datoru topā atgriezies ziņu portāls "nra.lv", kuru aprīlī apmeklējuši 242 000 lasītāji.

Visu trīs datoru topa nemainīgo līderu – "Google", "Youtube" un "Facebook" – auditorija aprīlī samazinājusies par 5 līdz 7 procentiem. Tikmēr TOP 5 no datoriem noslēdz pašmāju vietnes "inbox.lv" (607 000 "Real Users") un "delfi.lv" ar 601 000 lasītājiem aprīlī.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Arī mobilo ierīču topā jeb apmeklējumos no mobilajām ierīcēm jeb no mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem un mobilajām aplikācijām kopā vairākas vietnes piedzīvojušas apmeklējuma kritumus. Par 27% samazinājusies "diena.lv" auditorija (-52 000 lietotāju), bet par 14% un 13% mazāk lasītāju no mobilajām ierīcēm sasniedza ziņu portāli "apollo.lv" un "nra.lv".

Tāpat kā kopējās statistikas topā, arī apmeklējumā no mobilajām ierīcēm procentuāli un skaitliski lielākos auditorijas pieaugumus piedzīvojušas cenu salīdzināšanas vietnes "kurpirkt.lv" (+37 000 lietotāju) un "salidzini.lv" (+32 000 lietotāju), kuras aprīlī apmeklējuši attiecīgi par 14% un 12% vairāk "Real Users" nekā iepriekšējā mēnesī.

Pagājušajā mēnesī mobilo ierīču topa līdera pozīcijas nemainīgi saglabājis portāls "delfi.lv" ar 851 000 lasītājiem un "tvnet.lv" ar 730 000 "Real Users". Pakāpjoties par vienu vietu topā, trešajā pozīcijā tāpat kā februārī ierindojas ziņu portāls "jauns.lv" ar 618 000 lietotājiem. TOP5 ceturtajā pozīcijā ierindojas portāls "lsm.lv" ar 610 000 apmeklētājiem, bet vietne "skaties.lv" aprīlī pakāpusies uz piekto pozīciju ar 536 000 lietotāju lielu auditoriju.

Aprīlī  mobilās statistikas TOP 20 pievienojušās divas vietnes – laika ziņu vietne "gismeteo.lv" ar 176 000 "Real Users" no mobilajām ierīcēm un sociālais tīkls "vk.com" ar 154 000 lietotājiem.

Gemius 2020. gada aprīļa statistika:

 

Top 20 veidots, balstoties uz auditoriju vecumā no 7 līdz 74 gadiem interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas aprīlī piedalījās "gemiusAudience" pētījumā. gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti