Panorāma

Bunkus ģimene no A. Gobzema prasa 110 000 eiro

Panorāma

Pieminekļu izgaismošana citās valstīs

Daudzi paliks bez pasta sūtījumiem

Kurjers uz ielas atstāj īrētu auto ar patukšotām un saplēstām pasta pakām

Vairāki desmiti paku, kas sūtītas pa pastu, nenonāks līdz to adresātiem. Starptautisku pasūtījumu piegādātāja “Itella Logistics” kurjers, kurš nesen sācis strādāt uzņēmumā, atstājis īrēto mikrobusu uz ielas ar iztukšotām un saplēstām pasta pakām.

Pasūtītas preces vairāku simtu eiro vērtībā, bet – nav saņemtas. Šādā situācijā nonākusi reklāmas dizaina un ražošanas aģentūra “Realdo”.

“Sūtījumam piektdien bija jābūt [..] Mums bija svarīgi to saņemt līdz 23. datumam. Mēs bijām apņēmušies piegādāt sūtījumu līdz 23. Bet mēs tomēr to nevarēsim izdarīt. Es sazinājos Polijā ar to, kas izsūtīja, viņi teica, ka, cik viņi zina, viss ir aizgājis, viss ir pret parakstu saņemts. Un tad pateica, ka nekā tāda nav, vai viņi var man to parakstu atsūtīt un pārvadātājs līdz piektdienai noskaidros, kur ir sūtījums, jo viņš šobrīd skaitoties pazudis,” stāsta SIA “Realdo” pārstāve Aija Krišjānova.

Kā tika parakstīti pasūtījuma dokumenti par piegādi, vēl ir jānoskaidro, bet šis uzņēmums ir viens no vismaz simt astoņiem adresātiem, kurš savu sūtījumu nesagaidīs. Dokumenti, mūzikas instrumentu detaļas, dārgāki un lētāki pirkumi – tas viss atradās pamestajās un mikroautobusā atrastajās pakās.

Autobusa īpašnieks stāsta, ka auto izīrējis kādai privātpersonai: “Viņš man teica, ka ir noslēgts līgums uz trīs gadiem ar kaut kādu... Viņš man nenosauca, kāda tā ir kurjera kompānija.”

12. novembrī auto īpašnieks noslēdza nomas līgumu. Nomātājs personu apliecinošus dokumentus solīja atsūtīt elektroniski, un bija norunāts daļu naudas samaksāt 15. novembrī. Ne pirmais, ne otrais nenotika, un ar kurjeru sazināties vairs neizdevās.

17. novembrī īpašniekam piezvanīja un paziņoja, ka viņa transports stāv neatļautā vietā. “Tad sākās: atrod busiņu, konstatējām, ka tur iekšā rasols. Daudzi sūtījumi ar visiem vārdiem, uzvārdiem, telefona numuriem, piegādes datumiem,” stāsta mikroautobusa īpašnieks.

Visas sūtījumu pakas auto īpašnieks nogādāja “Latvijas pastā”. Tur konstatēja, ka pakas neesot sūtītas ar “Latvijas pasta” starpniecību. Bet uzņēmums sūtījumus pieņēma tālākai izmeklēšanai.

“Situācija diemžēl ir ļoti nepatīkama. No saplēstiem sūtījumiem liela daļa ir tāda, kuri ir izzagti pilnībā, daļai nevar identificēt ne sūtījuma saņēmēju, ne arī pašu saturu, bet daļai var redzēt, ka tie ir Ziemassvētku sūtījumi, kas acīmredzot ir plānoti gada nogales svētkiem,” stāsta “Latvijas pasta” pārstāve Gundega Vārpa.

Vēlāk noskaidrojās, ka kurjers strādājis kompānijā “Itella Logistics”, kas piegādā starptautiskus sūtījumus. “Kurjers pie mums vairs nestrādā. Protams, šāds gadījums nav pieļaujams. Man vēlreiz ir jāatvainojas par notikušo tiem saņēmējiem, kurus tas skāris. Mēs tuvākajā laikā šīs pakas saņemsim no pasta un varēsim izsniegt tiem, kuri nav saņēmuši šīs pakas,” sacīja SIA “Itella Logistics” izpilddirektors Ainārs Gilis.

“Latvijas pasts” par notikušo uzrakstīja iesniegumu Valsts policijai. Izzagto paku īpašnieki var vērsties “Itella Logistics”, lai saņemtu kompensāciju. Turpat jāvēršas arī tad, ja nepieciešama papildu informācija.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti