Krustpunktā

Krustpunktā: Par pesticīdu lietošanu, to ietekmi uz bitēm un cilvēka veselību

Krustpunktā

Ekonomikas iespējas: Ārvalstu Investīcijas Latvijā

Nauris Puntulis: Stabilai mediju videi ir svarīga finansējuma piesaiste pie nodokļiem

Kultūras ministrs nav drošs par finansējumu sabiedrisko mediju iziešanai no reklāmas tirgus 2021. gadā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Kultūras ministrs Nauris Puntulis (Nacionālā apvienība) nejūtas drošs par atbalstu vajadzīgā finansējuma piešķiršanai sabiedrisko mediju iziešanai no reklāmas tirgus 2021. gadā. To Puntulis norādīja Latvijas Radio raidījumā „Krustpunktā”.

Lai sabiedriskie mediji aiznākamajā gadā pamestu reklāmas tirgu, vajadzīgi 14 miljoni eiro.

„Mēs nevaram runāt par sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus bez attiecīga finansējuma, un šis finansējums ir liels un ļoti daudzos miljonos mērāms, un mums vienkārši nav citas iespējas. Taču man joprojām nav īstas pārliecības, un es šobrīd nevaru tā atbildīgi teikt, ka es esmu pilnīgi pārliecināts, ka 2021. gadā ar šiem nepieciešamajiem 14 miljoniem viss būs kārtībā. Es nejūtos tik droši un stabili. Es jūtos droši un stabili par to, ko man ir izdevies paveikt līdz šim. Proti, par šiem 5,5 miljoniem, kas ir nepieciešami, lai uzsāktu šo iziešanu no reklāmas tirgus, jo šie skaitļi ir ierakstīti konkrētajās ailītēs. Taču par turpmāko es līdz galam šobrīd, nu… ” sacīja Puntulis.

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (“Jaunā Vienotība”) pauda, ka Puntuļa piedāvājums Latvijas informatīvās telpas stiprināšanai prasa papildu naudu, bet aktīvāk vajadzētu domāt par sistēmas sakārtošanu. Savukārt Puntulis Latvijas Radio uzsvēra, ka paredzējis gan priekšlikumus, kas prasa papildu naudu, gan ieceres, kas naudu neprasa.

Runājot par mediju nozīmi kopumā, ministrs norādīja, ka tā būs saprasta, kad sekos konkrēta rīcība mediju telpas stiprināšanai.

KONTEKSTS:

Tuvākajos gados paredzēta sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus. Tās īstenošanai no valsts budžeta ir nepieciešama kompensācija, kas segtu līdzšinējos ieņēmumus no reklāmas. Taču bez paredzētās naudas iziešana no reklāmas tirgus būtiski ietekmētu medijus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti