Krišjāņa Barona ielas braucamo daļu tomēr vēl nepieņem ekspluatācijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Apsekojot Krišjāņa Barona ielas atjaunoto braucamo daļu, secināts, ka vietām velosipēdistiem un autobraucējiem paredzētais ceļš nav pietiekami gluds un to, iespējams, nāksies atkal pārstrādāt. Sestdien, 28.maijā, Rīgas domes pārstāvji ielas rekonstrukciju nepieņēma ekspluatācijā un to darīs vien tad, kad būs pabeigti pārējie labiekārtošanas un trotuāru remontdarbi.

Rīgas domes vadība un būvnieki līdz šim paveikto darbu vērtēšanā sestdien tostarp mērīja Krišjāņa Barona ielas braucamās daļas seguma gludumu, izmantojot līmeņrādi. Kājām mērojot ceļu no Barona ielas sākuma līdz pat beigām, secināts, ka bruģis, kas ieklāts gan autobraucējiem, gan velosipēdistiem vietām, ir nelīdzens un to vajadzētu izlabot.

"Lielā mērā tas ir kā dzīvs organisms, kaut kas iesitīsies. Mašīnas brauc, līdz ar to būvniekiem ir uzdevums visu tālāk kārtot," stāstīja Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs ("Saskaņa").

Tāpat neērtības pamanījuši velosipēdisti, kas ikdienā pārvietojas pa vienu no Rīgas lielākajām ielām.

"Praktiski nepārtraukti ir tā, ka brīžiem ir labs posms, kur ir gludāk un tad ir kratīšana. Īpaši labi var just uz šī kravas riteņa, kam ir trīs riteņi, viņš lielāku laukumu nosedz un tad var just," stāstīja domubiedru grupas "Pilsēta cilvēkiem" aktīvists Kārlis Krēķis. 

Uz trūkumiem norādīja arī riteņbraucējs, Rīgas domes deputāts Valdis Gavars ("Vienotība"). "Darba organizācija tam visam klibo. Tāpēc, ka taisa un pēc tam pa vidu "Rīgas siltums" kaut ko rok, pēc tam vēl kāds cits kaut ko pārrok. Tas īsti nav labi. Lāčplēša ielā mēs redzējām, ka tur vēl māja nav nobeigta."

Konstatētās nepilnības būs jārisina būvniekiem, kas sestdien apsekojuma beigās pauda neapmierinātību. Iela esot sabojāta vēl pirms pieņemšanas gan tāpēc, ka tā tikusi atsevišķās daļās uzrakta komunikāciju dēļ, gan tāpēc, ka pa to jau pašlaik ikdienā notiek intensīva satiksme, teica būvnieku SIA "Binders" projektu vadītājs Armands Vēveris.

"Pa šo veloceliņu pārvietojusies ir dažāda smagā tehnika, jo šeit ir veikta ceļu rekonstrukcija un komunikācijas. Ikdienā pārvietojas vieglās automašīnas vai preču pievešanai paredzētās automašīnas. Uz šo brīdi, kad mēs prezentējam objektu, viņš jau reāli ir lietots. Ja šis bruģis bija paredzēts mazai intensitātei, tad reāli intensitāti šajā pilsētas ielā mēs nevaram nosaukt par mazu," atzina Vēveris.

Sestdien Krišjāņa Barona ielas braucamā daļa tomēr netika pieņemta ekspluatācijai, jo to darīšot vien tad, kad pabeigs ietvju remontdarbus, kā arī citus labiekārtošanas darbus. Plānots, ka Barona ielā veidos nojumes, uzstādīs soliņus un iestādīs ap 100 pīlādžu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti