Žūrijā arhitekti un satiksmes eksperti izvērtēja 105 jaunas un neparastas idejas krastmalas izmantošanai, lai veicinātu aktīvu Daugavas krastmalas izmantošanu Rīgas centrālajā daļā, tai skaitā uzturēšanos krastmalā.
Projekta galvenos mērķus izklāsta konkursa rīkotājs pilsētplānotājs Neils Balgalis: "Mazāk auto, vairāk iespēju uzturēties krastmalā, lai tā nav tikai vieta, kam mēs izejam cauri. Lai varam vērot, satikties, baudīt vidi – visu to, ko varam novērot citās ziemeļvalstu pilsētu krastmalās.
Tālāk jau veidojam pasākumu plānu turpmākajiem gadiem. Piemēram, pēc dažiem gadiem sagaidāms Vanšu tilta remonts. Lai atjaunotais Vanšu tilts perfekti trāpītu ideālā krastmalā, mēs jau laikus sagatavojam augsni! Es zinu, ka "Rail Baltica" projekta ietvaros paredzēts izveidot jaunu krustojumu krastmalā. To zinot, sākam jau domāt, kā to izmantot tālāk."
Viņš norādīja: "Tāpat veidojas citas iespējas, piemēram, arī uz autoostu pēc pārbūves varētu izveidot savienojumu ar krastmalu. Īsāk sakot, ir lielie projekti, kas rit savu dzīvi, un vēlamies palīdzēt tiem ielīmēties pilsētas audeklā. Šis ir mazs solis, bet tajā pašā laikā – ļoti konkrēts."