Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2021. gada janvārī – LTV1

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2021. gada janvārī bija LTV1, kam veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,2%. Savukārt trešais skatītākais TV kanāls bija "RTR Planeta Baltija" ar skatīšanās laika daļu 7,7%, liecina pētījumu kompānijas "Kantar" apkopotie dati. 

 

 

 

Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās "TV3 ziņas", ko vēroja vidēji 10,5% jeb 195,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojās “Raimondam Paulam – 85. Svinības onlainā” kanālā TV3, ko vēroja vidēji 10,5% jeb 194,7 tūkstoši skatītāju.

Trešā skatītākā TV programma janvārī bija “Mūžīgais dzinējs. Raimonds Pauls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 10,4% jeb 193,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

 

 

 

"Kantar" mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norādīja, ka janvārī seši TV kanāli skatītājiem piedāvāja 24 raidījumus, ieskaitot atkārtojumus, kas veltīti Raimondam Paulam, kopā visas pārraides skatījās 794,2 tūkstoši skatītāju.

Viens TV skatītājs janvārī pie TV ekrāna pavadīja vidēji 5 stundas un 9 minūtes dienā, un tas bija par 8 minūtēm vairāk nekā 2020. gada decembrī. Savukārt, salīdzinot ar 2020. gada janvāri, šī gada janvārī viens TV skatītājs vidēji dienā pavadīja pie TV ekrāna par 15 minūtēm vairāk.

KONTEKSTS:

"Kantar" televīzijas auditorijas pētījumu Latvijā veic kopš 1999. gada, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti