„Šis ir pirmais privātās – publiskās partnerības projekts, kas vispār ir ceļu jomā un, iespējams, pirmais valstī. Mēs esam ļoti rūpīgi pie tā strādājuši. Kas attiecas uz izmaksām, tad 2015.gadā tās ir 1,6 miljoni eiro. (..) 2016. gadā šīs izmaksas jau ir lielākas, jo palielinās zemju izmaksas. No 2018.gada sākas būvniecība. Šis ir projekts, kurā ne tikai tiek uzbūvēts jauns ceļš, bet arī uzturēts līdz 2040. gadam,” valdībā klāstīja satiksmes ministrs Anrijs Matīss („Vienotība”).
Galvenās domstarpības Ķekavas apvedceļa būvniecības projekta apstiprināšanā bija saistītas ar to, ka atbildīgās ministrijas uzskata, ka projekts ir jāskata nākamā gada budžeta diskusiju kontekstā.