KM izveido darba grupu mediju politikas pamatnostādņu izstrādei

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Kultūras ministrijā (KM) izveidota darba grupa mediju politikas pamatnostādņu izstrādei, kuras uzdevums būs šogad apzināt problēmas Latvijas mediju vidē un izveidot priekšlikumus par 2015.gadā veicamajiem pasākumiem, bet līdz nākamā gada aprīlim izstrādāt mediju politikas pamatnostādņu projektu.

Darba grupai būs tiesības pieaicināt arī citus speciālistus vai ekspertus no valsts, pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām un nozares organizācijām. Darba grupas locekļi, izņemot darba grupas vadītāju, darba grupā strādās bez atlīdzības.

Darba grupa izveidota uz laiku līdz 2015. gada aprīlim, savukārt līdz šī gada beigām tai uzdots izvērtēt situāciju plašsaziņas līdzekļu jomā Latvijā un definēt pastāvošās problēmas, apzināt Eiropas Savienības (ES) valstu mediju politiku veidošanas pieeju. Tāpat tai būs jānosaka Latvijas mediju politikas veidošanas rāmējumu ES valstu kontekstā un jāsagatavo priekšlikumi par nākamajā gadā veicamajiem pasākumiem plašsaziņas līdzekļu darbības jomas pilnveidošanai. Bet līdz 2015.gada 1. aprīlim jāizstrādā mediju politikas pamatnostādņu projektu. 

Vienlaikus KM turpinās darbu pie pastāvīgas Mediju politikas nodaļas izveides.

Darba grupas sastāvā iekļauti mediju eksperti, nevalstisko organizāciju un nozaru ministriju pārstāvji, kurus deleģējušas viņu pārstāvētās institūcijas. Darba grupas vadītāja būs Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes dekāne Inta Brikše, vadītājas vietnieks – KM Sabiedrības integrācijas departamenta Informatīvās vides integrācijas nodaļas vadītājs Andris Mellakauls.

Darba grupā iekļauti pārstāvji no Tieslietu, Aizsardzības, Iekšlietu un Satiksmes ministrijām, Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes, Latvijas Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektore, Latvijas Televīzijas un Latvijas Radio, Latvijas Žurnālistu asociācijas, Latvijas Žurnālistu savienības valdes un Latvijas Preses izdevēju asociācijas. Tāpat darba grupā strādās nozares eksperti no Rīgas Stradiņa Universitātes, Vidzemes augstskolas, Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju asociācijas un Latvijas Reklāmas asociācijas.

Kā skaidro KM, mediju politikas izstrādes mērķis ir veicināt Latvijas elektronisko mediju un drukātās preses attīstību, radot labvēlīgus apstākļus to pastāvēšanai un konkurētspējai, un sekmēt sabalansētas mediju telpas attīstību, ko veido gan sabiedriskie, gan komerciālie (tajā skaitā reģionālie) mediji, tādējādi veidojot Latvijā kvalitatīvu un demokrātisku informatīvo telpu. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti