No Liepājas robežas līdz Grīnvaldciemam (10,4.-13.km) pastiprināti veidojās rises, kuru iemesls, iespējams, ir asfalta apakšējos slāņos, tādēļ nolemts pagaidām asfalta virskārtu neuzklāt.
Šajā posmā pagaidām paliks asfalta saistes kārta un līdz nākamajam gadam notiks monitorings.
Pagaidām visā atjaunotajā ceļa posmā saglabāts maksimālā ātruma ierobežojums 70 kilometri stundā.
Pēc seguma virskārtas izbūves ceļu klājošā bitumena saistviela veido neredzamu plēvīti, kas var būt slidena. Ir nepieciešams laiks, lai ar automašīnu riepām šo plēvīti nodeldētu. Ātruma ierobežojumu noņems, kad saķeres mērījums šajā posmā atbildīs normai.
No Liepājas robežas līdz Nīcai atjaunoja ceļa segumu: notika asfalta seguma izlīdzinošā frēzēšana, uzklāta asfalta saistes kārta un virskārta. Atjaunots arī tilts pār Toseles upi un 21 sabiedriskā transporta pieturvieta. Uzklāts horizontālais marķējums.
Būvdarbus veica SIA CTB, līgumcena ir 3,5 miljoni eiro (ar PVN). Būvdarbi notika par valsts budžeta finansējumu.