Visbiežāk bērni skolās saskaras ar emocionālu vardarbību, tomēr pastāv arī fiziskas vardarbības problēma. Biedrības pārstāvis Mārtiņš Valters uzsver tieši skolu atbildību bērnu vardarbības ierobežošanas jautājumā.
„Es domāju, ka liela daļa šīs vardarbības ir saistīta ar nezināšanu. Cilvēki vienkārši nezina, kas tas ir. Un kā bērni mācās? Atdarinot kā papagailīši. Ja ģimenē ir tādas attiecības, tad tas tiek pārnests tālāk, projicēts uz attiecībām skolā. Tas ir viens no iemesliem. Bet strādāt ar katru ģimeni individuāli ir ārkārtīgi grūti. Skolas gatavo, apmāca bērnus, papildina viņu zināšanas, izpratni, lai viņi pēc tam šo savu uzvedības modeli pārnestu uz saviem bērniem tad, kad viņi būs pieauguši,” skaidro Valters.