Jūrmalas dome reklāmām medijos nākamgad tērēs 267 309 eiro

Jūrmalas pilsētas dome nākamā gadā pašvaldības reklāmas izvietošanai medijos tērēs 267 309, liecina pašvaldības noteikumi par Jūrmalas pilsētas pašvaldības 2017.gada budžetu.

Jūrmalas dome ievieto informatīvos materiālus un reklāmas medijos - televīzijā, radio, internetā, presē, vidē un citos drukātajos materiālos.

Nākamā gada budžetā norādīts, ka 2016.gadā par 15 000 eiro noslēgts sadarbības līgums ar AS "Lauku Avīze, par 15 000 eiro ar AS "Latvijas Neatkarīgā televīzija" un par 8840 eiro ar AS "TV Latvija". Turklāt par 47 000 eiro noslēgts sadarbības līgums par informācijas izvietošanu ar SIA "Vesti Reklāma" un par 10 743 eiro ar SIA "Mediaservice".

Par budžetā paredzēto finansējumu plānota arī informatīvo un reklāmas materiālu izvietošana masu medijos - televīzijā, radio, internetā un presē, kā arī kampaņu un pasākumu informatīvo un reklāmas materiālu izvietošana bukletos, katalogos un citos materiālos.

Tāpat pašvaldība iegādāsies arī mediju aģentūras pakalpojumus. Savukārt kā jaunu aktivitāti nākamgad plāno ieviest Jūrmalas pilsētas zīmola integrētās komunikācijas kampaņu un pilsētas mārketinga aktivitāšu īstenošanu ar mērķi nodrošināt vienotu Jūrmalas pilsētas tēla attīstību.

Jau ziņots, ka Jūrmalas dome piektdien apstiprināja 2017.gada budžetu. Tas paredz, ka pašvaldības izdevumi sasniegs 94,68 miljonus eiro, bet ieņēmumi tikai 78,66 miljonus eiro, budžetā veidojot 16,02 miljonu eiro deficītu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt