Dienas ziņas

Atklātā jūra bīstama peldētājiem

Dienas ziņas

Krievijas embargo vieglāk pārdzīvos bioloģiskās saimniecības

Jūrmalā piedzen neesošus parādus

Jūrmalā grib piedzīt neesošus parādus

Aptuveni 800 jūrmalnieku saņēmuši parādu piedzinēju kompānijas sūtītu vēstuli par pašvaldības uzņēmumam “Jūrmalas ūdens” it kā pienākošos maksājumu. Turklāt vēstulē norādīts, ka parāds jānomaksā jau tajā pašā dienā. Daudzi adresāti pašvaldības uzņēmumam patiesībā parādā nav ne centa, tādēļ dīvainās vēstules radīja pamatīgu satraukumu. “Jūrmalas ūdens” tagad gan skaidro, ka tā bijusi tikai kļūda un sola lauzt līgumu ar neveiklajiem parādu piedzinējiem.

Trešdienas rīts 80 gadu slieksni pārkāpušajai jūrmalniecei Vilijai Meijerei sākās ļoti nepatīkami. Atverot pastkastīti, viņa tajā ieraudzīja parāda piedziņas vēstuli par gandrīz 80 eiro no pašvaldības uzņēmuma „Jūrmalas ūdens”, kaut gan viņa ne reizi mūžā šim uzņēmumam parādā neesot palikusi.

Vēstulē, kas bija pienākusi 11. augustā, norādīts, ka it kā esošā parāda nomaksas termiņš ir tā pati diena – 11. augusts. Tomēr Meijeres kundze apgalvo, ka viņai parādu neesot un pat jaunāko rēķinu viņa jau bija samaksājusi – vairākas nedēļas pirms termiņa.

„Man nekad nav bijuši parādi. Man par ūdeni vienreiz neatnāca rēķins, es piezvanīju ūdens meiteņiem un viņi man pateica - bet jums ir pārmaksa un jūs saņemsiet rēķinu, un saņēmu rēķinu pa nullēm. Un tagad man šitāds te parāds… No kurienes? Kāpēc? Tas man nav skaidrs,” plecus rausta Meijeres kundze.

Šādu vēstuli 800 jūrmalniekiem bija nosūtījis uzņēmums „Lindorff”, ar ko „Jūrmalas ūdens” šī gada pavasarī noslēdza līgums par parādu piedziņu. Abos uzņēmumos tagad skaidro, ka tā bijusi tikai kļūda, bet atbildību uzņemties īsti nevēlas.

„Mēs sniedzam informāciju firmai par saviem patērētājiem, un tur bija iekļauti informācijā pēdējie rēķini. Pēdējiem rēķiniem termiņš apmaksai ir viens mēnesis. „Lindorffs” uzskata, ka tas pēdējais mēnesis ir parāds, tāpēc viņi izsūtīja visiem,” klāsta  “Jūrmalas ūdens” valdes priekšsēdētājs Vladimirs Antonovs.

Savukārt Reinis Kučers, “Lindorff” Baltijas biznesa vienības vadītājs, taisnojas par uzņēmuma rīcīnu:

„Sazvanoties ar klientu, mēs secinājām, ka viņu pusē viņi ir atlasījuši lietas, kuras pēc fakta nav kavētāji, respektīvi, viņi nav nododami piedziņai. Bet mūsu prakse ir tāda, ka mēs uzskatām par uzdevumu saņemtu no klienta, kad mēs saņemam no klienta elektroniskā veidā sarakstu ar šiem cilvēkiem, un sistēma automātiski izsūta šos atgādinājumus, un mēs uzsākam piedziņu.”

Tagad „Jūrmalas ūdens” un „Lindorff” izlēmuši lauzt savā starpā noslēgto līgumu. Abi uzņēmumi arī sola lieki satrauktajiem jūrmalniekiem izsūtīt atvainošanās vēstules un atsaukumu, kas nozīmēs, ka viņu nupat saņemtajam parādu piedziņas brīdinājumam nebūs nekādu juridisku seku.

 

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt