Strādājot attālināti ar skolēniem secināts, ka ir problēma ar darba apjoma uzdošanu, kas daļai skolēnu ir par lielu, bet cita izpilda ātri. "Daļa saka, ka daudz, daļa izpilda ātrāk. Pedagogi strādā savās mājās, bērni - savās. Viņiem mājās ir arī vecāki, kuriem ir savs redzējums. Katrs raugās no sava skatpunkta. Bērni un vecāki reizēm neaizdomājas, cik daudz pedagoga laika tas aizņem," teica Melle.
"Krustpunktā" podkāstā:
- "Spotify" podkāsts
- Apple podkāsts
- Google podkāsts
- Savā lietotnē raksti - Krustpunktā
Jauna epizode katru darba dienu, garums - 52 min.
Vēl viena problēma, kas šajā laika ir izkristalizējusies, saistīta ar to, ka darbam tiek izmantotas dažādas platformas. "Darbi tiek uzdoti dažādās platformās un apjomos. Arī skolotāji kā visi citi cilvēki ir dažādi. Ir intraverti, kuri nav gatavi šādai komunikācijai, bet ir labi skolotāji un labi strādā," pauda Melle.
KONTEKSTS:
Latvijā pirmoreiz Covid-19 vīruss konstatēts 2020. gada 2. martā. Ar mērķi ierobežot infekcijas izplatīšanos Latvijā 12. martā nolemts izsludināt ārkārtējo situāciju, kas būs spēkā līdz 14. aprīlim un kuras laikā noteikta virkne ierobežojumu, tostarp mācībām skolās jānotiek attālināti un arī atcelti starptautiskie pasažieru pārvadājumi un lidojumi.