Līvbērzes pagasta vienotajā valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centrā trešdienas rītā cilvēku nebija, tomēr statistika liecina, ka mazpamazām jaunais pakalpojums iegūst popularitāti. Ja pagājušā gada trīs mēnešos šeit iegriezušies tikai 23 cilvēki, tad šogad jau 57.
"Tikko sākās no 1.marta gada deklarāciju iesniegšana, tā man katru dienu ir 1-2 cilvēki, kuri nāk, jo, ja viņam mājās ir dators, tad nav skenera. Un te var iesniegt čekus uzreiz un pastāstīt kā aizpildīt, jo VID esot lielas rindas," teica Līvbērzes Klientu apkalpošanas centra speciāliste Asja Damberga.
Arī kalnciemnieki pārvaldes durvis, aiz kurām atrodas Klientu apkalpošanas centrs, šogad ver biežāk. Tomēr ne visi vēl zina, kā ietaupīt gan laiku, gan naudu.
Saņemt gan pašvaldības, gan astoņu valsts iestāžu pakalpojumus savos pagastos var gan privātpersonas, gan uzņēmēji. Tomēr pusgada laikā jau izkristalizējies, ka visbiežāk tiek iesniegtas slimības lapas, gada deklarācijas un deklarētas dzīvesvietas. Taču, piemēram, par Uzņēmumu reģistru ne Līvbērzē, ne Kalnciemā, ne Valgundē nav interesējies neviens cilvēks.
"Uzņēmēji nē, nāk tikai privātpersonas. Uzņēmēji... tas ir daudz nopietnāk, es domāju, tāpēc šie cilvēki vēršās Uzņēmumu registrā un ne ar mūsu starpniecību reģistrē vai veic izmaiņas," lēsa Kalnciema Klientu apkalpošanas centra speciāliste Antra Mogiļevceva.
Zemgales plānošanas reģionā vienotie klientu apkalpošanas centri izveidoti astoņos novados, bet Jelgavas novads ir vienīgais, kurā tāds ir visos pagastos. Pakalpojumu izmantošanas biežums pagastos gan krasi atšķiras.