Jautājam NEPLP kandidātiem: Kādi būs galvenie darbi komercmediju jomā?

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļa amata pilnvaru termiņš ir pieci gadi. Taujājam visiem 10 amata kandidātiem, kas ir trīs galvenie darbi, ko šajā laikā noteikti grib izdarīt komerciālo mediju jomā. Atbildēs kandidāti rāda, ka prioritātes būs reklāmas tirgus sakārtošana, kad sabiedriskie mediji izies no šī tirgus, tāpat arī Mediju fonda izmantošana, komercmediju atbalstam. 

Ivars Āboliņš 

Aija Ansone uzskata, ka komercmediji ir jāiesaista sabiedriskā pasūtījuma izpildē, kā arī jāpalielina uzraudzība sabiedrības drošības nodrošināšanai

Ieva Beitika atbalstīs mediju fonda izveidi

Patriks Grīva uzklausītu nozari un mēģinātu vienādot noteikumus

Žanna Helmane uzskata, ka ir jāizveido Mediju atbalsta fonds

Nikolajs Lācis

Gunta Līdaka gribētu sakārtot bezmaksas virszmes apraidi un radīt vienlīdzīgus noteikumus radio tirgū

Dainis Mjartāns gribētu atbalstīt televīzijas, kas darbojas bezmaksas virszemes pakā

Vita Anda Tērauda uzskata, ka Mediju fonda izveide būs viena no prioritātēm

Sanitai Uplejai-Jegermanei nav pieredzes šajā jomā, bet uzsakta, ka, iespējams, jāsamazina regulācija

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti