Gribusts skaidroja, ka darba devēji un izglītības saņēmēji pauž neapmierinātību ar izglītības kvalitāti, tikmēr izglītības sniedzēji ar šo procesu esot daudz apmierinātāki. Tādējādi tradicionālā izglītība pašlaik ir krīzes priekšvakarā.
Turklāt skolotājiem esot aizvien grūtāk motivēt sevi mācīt nemotivētus skolēnus.
Izglītības uzņēmuma vadītājs norādīja, ka mūsdienu izglītībā lielākais izaicinājums ir mācēt mācīties.
Un arī skolotājiem jābūt izaicinājumam un vēlmei būt par labāko skolēnu klasē.
Viņaprāt, galvenais iemesls, kāpēc izglītības sistēmā nenotiek straujas pārmaiņas, ir tas, ka iesaistītās puses nav vienojušās par vienotu mērķi.