Absolvente Rebeka Anna Līpiņa skolu beidz ar augstākajiem sasniegumiem – vidējā atzīme 9,48 balles. Septiņos priekšmetos viņai ir desmitnieki.
Viņai pašai vismīļākā ir ķīmija. Tieši šajā mācību priekšmetā viņa izstrādāja zinātniski pētniecisko darbu. “Ķīmija būs mana nozare. Es tajā arī strādāšu. Iespējams, kļūšu par zinātnieci. Šie bija pirmie soļi,” viņa paskaidro.
Skolu 2015. gadā RTU izveidoja, lai īpaši apdāvināti jaunieši savu nākotni varētu saistīt ar inženierzinātnēm. RTU attīstības prorektors Artūrs Zeps atzīst, ka eksperiments ir izdevies, jo jaunieši var iegūt ļoti augsta līmeņa izglītību, kā arī ieinteresēt par zinātni.
Kompetenču izglītība, kas Latvijas skolām pagaidām ir kā mītisks vienradzis, šeit tiek izmantota daudzās stundās.
Kā atzīst Zeps, mācību priekšmetus nav iespējams atdalīt vienu no otra.
Rebeka domā, ka lielākā problēma skolā ir skolotāju un skolēnu attiecības. Viņasprāt, tām ir jābūt kā simbiozei – vieni grib mācīties, otri – mācīt.
No 24 absolventiem trīs pošas uz ārzemēm, tostarp Kembridžas Universitāti. Pārējie studēs Latvijā.
To, ka labu izglītību skolēni grib un novērtē, apliecina arī konkurss. Pirmajā gadā tas bija desmit uz vienu vietu, nu jau ir 18 gribētāji uz katru no 24 vietām 10. klasē.