Sadaļas Sadaļas

Interneta TOP novembrī: lielākā izaugsme «Salidzini.lv», LSM.lv saglabā trešā populārākā ziņu portāla pozīciju

Novembrī Latvijā lielākais apmeklētāju skaita pieaugums bija cenu salīdzināšanas portālā  salidzini.lv. Savukārt sabiedrisko mediju portāls LSM.lv, arī novembrī uzrādot ievērojamu apmeklējuma pieaugumu par 30 000 lietotāju, saglabāja trešā populārākā ziņu portāla pozīcijas, liecina “Gemius” dati.

Novembrī skaitliski un procentuāli lielāko apmeklējuma pieaugumu kopējās statistikas topā uzrādījis cenu salīdzināšanas portāls salidzini.lv, kura auditorija, salīdzinot ar oktobri, pieaugusi par 59 000 lietotājiem (+13%). Tikmēr par 40 000 pieaudzis ziņu vietnes la.lv lietotāju skaits (+6%), bet par 39 000 lietotājiem – portāla skaties.lv apmeklējums (+6%).

Līdera pozīcijas kopējās statistikas topā jeb datos par apmeklējumu no datoriem un mobilajām ierīcēm kopā novembrī saglabā ziņu portāls “Delfi.lv” ar 844 000 lietotāju (-27 000 lietotāju). Otrajā pozīcijā seko “Inbox.lv” ar 740 000 lietotājiem novembrī (+10 000 lietotāju), bet TOP 3 noslēdz “Tvnet.lv” ar 721 000 lietotāju (+500 lietotāju).

Tāpat kā iepriekšējā mēnesī, arī novembrī uzrādot ievērojamu apmeklējuma pieaugumu par 30 000 lietotāju, ceturto pozīciju ieņem sabiedrisko mediju ziņu portāls “LSM.lv”, ko novembrī apmeklējuši 676 000 lietotāju, bet piektajā vietā ierindojas jauns.lv ar 641 000 lietotāju (-3 000 lietotāju).

Vairākas no kopējās statistikas topa vietnēm uzrādījušas apmeklējuma kritumus. Par 38 000 lietotājiem samazinājies portāla “bb.lv” apmeklējums (-13%), par 23 000 lietotājiem mazāk novembrī apmeklēja laika ziņu vietni “Gismeteo.lv” (-11%), bet likumdošanas vietnes likumi.lv auditorija novembrī sarukusi par 13 000 lietotāju (-5%).

Novembrī pēc mēneša pārtraukuma kopējās statistikas topa 17. pozīcijā atgriezies vecāku portāls mammamuntetiem.lv ar 245 000 lietotājiem no visām ierīcēm kopā.

Saskaņā ar “gemiusAudience” datiem par pētījumā iekļautajām mediju grupām, šī gada novembrī “Tvnet” mediju grupa –  dati par portāliem tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistika par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām –  sasniegusi 880 000 un 59% Latvijas interneta lietotāju no visām platformām – datoriem, mobilajiem telefoniem un planšetdatoriem – kopā. Tikmēr “Delfi” grupa - dati par delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, “Delfi TV”, kā arī mobilo aplikāciju – novembrī sasniegusi 57% interneta lietotāju jeb 847 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā.

Gan sasniedzamības, gan lietotāju skaita ziņā līdzīga ir statistika par “TV3” un “Rīgas Viļņu” grupām. TV3 grupa, kura aptver datus par tv3play.skaties.lv, skaties.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, novembrī sasniegusi 45%   Latvijas interneta lietotāju (667 000 lietotāju), bet “Rīgas Viļņu” grupa – 43% jeb 641 000 lietotāju, kas apmeklējuši vietnes jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī lietojuši jauns.lv straumēšanu. Mediju grupu topu noslēdz “Mail.ru” grupa, kuras vietnes mail.ru, ok.ru un vk.com pagājušajā mēnesī sasniedza 24% interneta lietotāju jeb 361 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt