Jūnijā auditorijas pieaugums tikai «gismeteo.lv», «jauns.lv» un «apollo.lv»

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums "Gemius" publicējis Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20 jūnijā.  Līdzīgi kā pagājušā gada jūnijā, vasaras pirmajā mēnesī kopējās statistikas topā tikai trīs vietnes – "gismeteo.lv", "jauns.lv" un "apollo.lv" – uzrādījušas auditorijas pieaugumu. Lai arī visu datoru topa vietņu Real Users skaits jūnijā samazinājies, topā atgriezušās vietnes whatsapp.com un 1a.lv.

Kopējā statistika visās platformās

Līdzīgi kā maijā, arī jūnijā, turpinoties vasarīgajiem laikapstākļiem, kopējās statistikas topā jeb datos par apmeklējumu no datoriem un mobilajām ierīcēm kopā, tikai trīs topa vietnes piedzīvojušas apmeklētāju pieaugumu. Laika ziņu vietni "gismeteo.lv" jūnijā no visām ierīcēm apmeklējuši par 9 % jeb 28 000 vairāk lietotāju nekā iepriekšējā mēnesī. Tikmēr par procentu augusi portālu "jauns.lv "(+4 000 Real Users) un "apollo.lv" (+6 000 lietotāju) auditorija.

Lielāko auditorijas kritumu pagājušajā mēnesī piedzīvojis vecāku portāls "mammamuntetiem.lv", kuru jūnijā apmeklējuši par 36 % jeb 75 000 mazāk lietotāju kā iepriekš. Par 22 % samazinājusies portāla "santa.lv" auditorija (-60 000 lietotāju), bet par 18 % – izklaides portāla "spoki.lv" apmeklējums (-56 000 Real Users).  

Jūnijā vietne "inbox.lv" pakāpusies par vienu pozīciju topā, sasniedzot kopējās statistikas topa otro pozīciju. Tāpat kā līdz šim, līdera pozīcijas saglabā ziņu portāls "delfi.lv" ar 831 000 Real Users (-5 %), bet trešajā pozīcijā ierindojas "tvnet.lv" ar 731 000 lietotājiem (-1 %).

Apmeklējumi no datoriem

Visas datoru topa vietnes pagājušajā mēnesī piedzīvojušas apmeklējuma kritumus. Par 37 % mazāk apmeklētāju jūnijā sasniegusi interneta enciklopēdija "wikipedia.org" (-108 000 lietotāju), par 28 % sarucis "instagram.com" apmeklējums no datoriem (-57 000 lietotāju), bet par attiecīgi 23 un 22 % samazinājies pašmāju ziņu portālu "la.lv" (-53 000 Real Users) un "lsm.lv" (-57 000 lietotāju) apmeklējums.  

Arī jau ierasto topa līderu auditorija no datoriem pagājušajā mēnesī samazinājusies. "Google" jūnijā apmeklējuši par 3 % jeb 37 000 mazāk lietotāju, "youtube.com" auditorija samazinājusies par 9 % jeb 74 000 lietotājiem, bet sociālo portālu "facebook.com" no datoriem pagājušajā mēnesī apmeklējuši par 11 % jeb 80 000 mazāk lietotāju nekā maijā.

Jāatzīmē, ka jūnijā datoru topā atgriezušās vietnes "whatsapp.com" ar 257 000 lietotājiem un "1a.lv" ar 204 000 Real Users no datoriem.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Mobilo ierīču topā jeb apmeklējumos no mobilajām ierīcēm jeb no mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem un mobilajām aplikācijām kopā, liela daļa vietņu piedzīvojušas apmeklējuma kritumus. Tāpat kā kopējās statistikas topā, jūnijā arī no mobilajām ierīcēm vecāku portālu "mammamuntetiem.lv" apmeklējuši par 37 % mazāk lietotāju nekā maijā (-61 000 lietotāju). Tikmēr par 14 % jūnijā samazinājies portālu "diena.lv" (-20 000 lietotāju) un "spoki.lv" (-37 000 lietotāju) apmeklējums no mobilajām ierīcēm, bet par 12 % mazāk lietotāju pagājušomēnes apmeklējuši ziņu portālu "nra.lv" (-36 000 Real Users).

Savukārt procentuāli un skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu jūnijā piedzīvojis laika ziņu portāls "gismeteo.lv", kura auditorija no mobilajām ierīcēm pieaugusi par 11 % jeb 27 000 lietotājiem. Par 3 % pieaugusi portāla "jauns.lv" auditorija (+16 000), bet par 2 % – portālu "apollo.lv" (+12 000) un "skaties.lv" (+8 000) apmeklējums.

Tāpat kā iepriekš mobilo ierīču topa līdera pozīcijas saglabā portāls "delfi.lv" ar 797 000 lietotājiem jūnijā
(-32 000 lietotāji), kam seko "tvnet.lv" ar 702 000 Real Users, bet trešajā pozīcijā ierindojas "jauns.lv" (592 000 lietotāju).

Gemius 2020. gada jūnija statistika:

 

Top 20 veidots, balstoties uz 7-74 g.v. auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas jūnijā piedalījās "gemiusAudience" pētījumā. Tas tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti