„Mēs apzināti izvairījāmies no nacionāliem simboliem, kas varētu raisīt pretrunas citā auditorijā, un eiro ieviešanu mēs pielīdzinām dabiskam izaugsmes procesam,” saka aģentūras „!Mooz” vadītājs Ēriks Stendzenieks.
Viņš līdz šim sociālajos medijos par eiro tematu izteicies kritiski. Taču šodien to skaidro kā vērtīgu daļu no kampaņas. „Lielā mērā pirms 10 gadiem, pateicoties mūsu kampaņai, Latvija iestājās ES,” saka Stendzenieks.
Par kampaņas vizuālo noformējumu atbildīga Stendzenieka pārstāvētā aģentūra “!Mooz”, par dažādām auditorijām saprotamu vēstījumu rūpēsies komunikāciju aģentūra „Edelman Afiliate”, bet aktivitātes interneta vidē būs aģentūras “Inspired” pārziņā.
Šīs kampaņas izmaksas ir 285 000 latu, un pusi summas finansēs Eiropas Savienība.
Kampaņas mērķis ir panākt, lai eiro ieviešanas brīdī vismaz 90% Latvijas iedzīvotāju būtu informēti, kā notiks pāreja uz eiro. Kamēr pēdējos mēnešos eiro optimistu skaits pieaug, Finanšu ministrija rēķinās, ka, baidoties no pārmaiņu tuvuma, mēnesi pirms eiro ieviešanas - novembrī - varētu uzplaiksnīt jauns iekšējo šaubu un negatīvisma vilnis sabiedrībā.