Rīta Panorāma

Intervija ar dziedātāju Agnesi Stangrevicu

Rīta Panorāma

Laika ziņas

Intervija ar Nacionālā veselības dienesta pārstāvi Lindu Freimani

E-veselības atbalsta dienests saņem 500 – 600 zvanus dienā

Nacionālais veselības dienests (NVD) turpina darbu, lai uzlabotu no 1.janvāra obligāti lietojamo e-veselības sistēmu, taču problēmas vēl ir  un lietotāju atbalsta dienests saņem 500 – 600 zvanus dienā, LTV “Rīta panorāmai” pastāstīja NVD pārstāve Linda Freimane.

Atbalsta dienests visvairāk zvanu saņem laikā, kad ģimenes ārstiem ir pieņemšanas laiki, pastāstīja Freimane. Pieslēgumu e-veselībai saņēma visi ģimenes ārsti, līgumi ir noslēgti, un visi var sistēmu izmantot, informēja Freimane.

Viņa atzina, ka pašlaik nevar teikt, ka e-veselības sistēmas darbība būtu apmierinoša, un NVD strādā pie uzlabojumiem, lai sistēma darbotos ātrāk, jo pašlaik tā atsevišķos gadījumos neļauj pilnvērtīgi strādāt.

Vēl ir vairākas lietas, kuras var uzlabot, piemēram, paātrināt datu apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām.  

Jau ziņots, ka no 2018. gada 1. janvāra uzsākta obligāta valsts e-veselības sistēmas lietošana, kas paredz, ka turpmāk darbnespējas lapu un valsts kompensējamo zāļu recepšu aprite būs tikai elektroniska. Pirmajā darbības dienā sistēmā bijuši arī ilgstoši tehniski traucējumi, un pirmajās dienās ne visi ģimenes ārsti vispār izmantoja šo sistēmu.

E-veselības sistēmas izveidē ieguldīti 15 miljoni eiro, un finansējums vajadzīgs arī ikgadējai uzturēšanai. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt