Šorīt pamatīgs satiksmes haoss bija daudzviet galvaspilsētā. Viena no šādām vietām bija arī par „zelta tiltu” dēvētā Dienvidu tilta nobrauktuve – tur piespiedu kārtā apstājās ne viens vien autobraucējs. Daudzi bija spiesti brist dubļainajā ūdenī, lai meklētu norauto numura zīmi, bet citi gaidīja, kad atkal varēs iedarbināt sava spēkrata motoru.
Otrdien Dienvidu tilta nobrauktuvē Pārdaugavas pusē brīžiem vairāk, brīžiem mazāk, bet pamatīga dubļu zampa skalojās visā brauktuves platumā. Daudzi pēc tās pārvarēšanas ceļu pārtrauca, jo ūdenī palika numura zīmes.
Tas ir regulāri! Es otro dienu te pazaudēju numura zīmi. Es taču zvanīju uz domi, lai aiztaisa ciet ,” atzina autovadītājs Rihards.
Notikuma vietā ieradās arī policisti, kuri zem lietussarga apsekoja nobrauktuvi, bet to neslēdza, tāpēc mašīnas turpināja braukt un numuri zuda atkal.
Domes atbildīgās komitejas vadītājs vaino vairākus apstākļus kopā. Naktī un no rīta nolijusi gandrīz puse mēneša normas, bet sūknis, kam ūdens jāsūknē, nedarbojies, jo pārtrūkusi elektrības padeve. Tiesa, autovadītāji uzsvēra, ka nobrauktuve lietus laikā pārplūst regulāri.
Piekrītu, objekts ir jauns. Tā bija problemātiska vieta jau agrāk. Gribētu atvainoties rīdziniekiem, kas tur nedaudz sabojāja savus auto. Satiksmes departaments novērsīs elektrības padeves traucējumus,” sacīja Rīgas domes Satiksmes komitejas vadītājs Vadims Baraņņiks.
„Piekrītu, ka objekts tika pieņemts. Es gaidu no departamenta, kā viņi rīkosies,” viņš piebilda.
Arī Satiksmes departamentā apliecināja, ka viss būs novērsts pašu spēkiem un par spīti garantijas termiņam pret tilta būvniekiem ne Satiksmes komiteja, ne Satiksmes departaments vērsties negrasās.
Spēcīga lietus laikā Rīgas notekūdeņu sistēma, kas sen nav pārbūvēta, netiek galā ar lielo ūdens masu, un ielas un ietves pārplūst. Bet Dienvidu tilts ir salīdzinoši jauna būve ar ļoti lielām izmaksām – projektēšana un būvniecība kopumā izmaksāja 300 miljonus latu. Būvnieki to pamatoja ar faktu, ka tilts ir sarežģīta inženiertehniskā būve.
“Panorāmas” arhīvi gan liecina, ka tilts ir bīstams arī ziemā. Piemēram, pirms diviem gadiem, vienai no brauktuvēm strauji apledojot, pusotras stundas laikā uz Dienvidu tilta notika 25 auto sadursmes.