«Dienā bez rindām» nebijis dalībnieku skaits iedzīvotājus iepazīstinās ar e-pakalpojumu dažādību

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Pirmdien, 30.septembrī, notiek ikgadējā akcija "Dienas bez rindām", kurā iedzīvotājus iepazīstina ar tiešsaistes pakalpojumu dažādību un mudina sabiedrību pieteikt valsts un pašvaldību iestāžu pakalpojumus elektroniski.

Akcijas mērķis ir iedrošināt sabiedrību veicināt paradumu maiņu - ar dažādām dzīves situācijām saistītās formalitātes ātrāk un ērtāk kārtot tiešsaistē. Plānots, ka tajā piedalīsies vairāk nekā 340 iestādes un to filiāles visā Latvijā, kurās varēs saņemt konsultācijas par e-pakalpojumu lietošanu.

Liene Strazdiņa: Par akciju “Diena bez rindām”
00:00 / 01:02
Lejuplādēt

Programmas “Mana Latvija.lv. Dari digitāli!” pārstāve Liene Strazdiņa Latvijas Radio pastāstīja, ka “Diena bez rindām” ir ikgadējā iniciatīva, šogad tā notiek sesto reizi, un akcijas rīkotāji aicina sabiedrību doties uz vairāk nekā 340 vietām visā Latvijā, lai uzzinātu kaut ko vairāk par e-pakalpojumiem.

“Mums ir liels prieks par atsaucību, jo šogad, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir divreiz vairāk vietu, kur notiek šī akcija,” atzina Strazdiņa.

Šogad akcijai ir atsaukušās vairāk nekā 340 iestādes un filiāles visā Latvijā, kuras veido vai nu kādus unikālus pasākumus, radošos vakarus, vai arī tiem klientiem, kuri atnāks, uz vietas klātienē būs gatavas palīdzēt un atbalstīt, un sniegt konsultācijas, kā lietot e-pakalpojumus.

Šogad pirmo gadu akcijā piedalās arī publiskās pašvaldību bibliotēkas, uz kurām cilvēki varēs iet un pajautāt, kas ir e-pakalpojumi, kā tos var izmantot.

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Juris Pūce ("Attīstībai/Par!") intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam "Rīta Panorāma" norādīja, ka valsts iestādēs ir apmācīti vairāki tūkstoši cilvēku, kuri var apmācīt tos, kas vēlas valsts pakalpojumus izmantot tiešsaistē, bet nezina kā tas darāms.

"Tādā veidā to var izdarīt labāk nekā sēžot kaut kur rindā. Mēs zinām, ka 70% [cilvēku] ir lietojuši kādu no valsts pakalpojumiem elektroniski. Tā ir iespēja iedzīvotājiem uzzināt, iegūt informāciju. Cilvēki neizmantot informācijas, zināšanu, praktisku iemaņu trūkuma dēļ," sacīja Pūce.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti